Série(2) / Epizody(26)

Podivuhodné a často i neuvěřitelné příhody jednoho z proslulých čarodějů. (Atypfilm)

Recenze (78)

Rakosnicek77

Před 900 lety, v době Normanů, žije hodný kouzelník Čáryfuk. Jednoho dne se stane podivuhodná a tajuplná událost, při útěku před vojáky, kteří chtějí Čáryfuka uvrhnout do vězení pro trestný čin čarodějnictví, se Čáryfuk vrhá do vod rybníka a pomocí kouzelného zaříkávadla se vydává na cestu časem do našich dnů. Tady se společně s ropuchou Touchwoodem, seznámí s malým hochem a i když mezi nimi nejprve panuje určitá nedůvěra, tak se z nich nakonec stanou nerozluční přátelé a za pomoci Čáryfukova občas popleteného kouzlení, zažijí nejedno vzrušující dobrodružství. Seriál, na který rád vzpomínám a celkem bych i uvítal reprízu, kterou si určitě nenechám ujít. ()

cariada

Tak tohle jeden z mála seriálů ,který Čt sem tam znova vysílá nedavno to bylo v neděli ve "Studiu kamarád" jmenuje se to jinak a já sám ani nevím jak u mě je to pořád to co jsem psal. Potrhlý kouzelník ,který spíš vypadá a žije jak bezdomovec s ropuchou Tačůd. Bylo tuším víc serií ,jelikož vždy Čáryfuk určitou dobu žil někde jinde. Ted už mě to moc nebralo ,ale ta nostalgie je tam. ()

buchannon

Lehce nadprůměrný seriál od našich vzdálených západních sousedů. Čáryfuk byl takové zvláštní stvoření, no... ...takovej milej trhlej pošuk a pošetilej blázen, kterej vypadal jako ta smrtka. :-) "Čaroděj", který neuměl čarovat, většího lempla si stěží představím. A Ferdinand Krůta v českém dabingu se na něj perfektně hodil. R.I.P. Geoffrey Bayldon R.I.P. Touchwood. ()

Segrestor

Takový trochu naivní seriál, ale je pro děti, tak vlastně o nic nejde, nicméně je pořád jaksi poctivý a milý. Sám Čáryfuk je takový peachus nemytý a nečesaný, že mám pocit, že se u něj musel inspirovat sám Christian Clavier, když hledal rovinu pro svého Žakuje ve slavném filmu Návštěvníci. Dnes už mám dojem, že kdyby někdy nějaký pošuk z desátého století zabloudil sem k nám, byl by přesně takový jako Čáryfuk nebo Žakuji la Fripuji (Jacquouille la Fripouille - abych byl přesný). ()

easaque

nostalgické +3* Jak jinak se dá hodnotit seriál Čáryfuk než z nostalgie? Do dětských let se už stejně nikdy nevrátím a tehdy se mi to líbilo, i když trochu naivity mě z dětství snad taky zbylo. Prolínání současnosti a minulosti vždycky nabízí fůru nápadů a jsou zdrojem vtipných konfliktů. Bůhví jestli je to skoro po padesáti letech sledovatelné pro novou mladou generaci? [ PŘÍBĚH: 1 /// SMYSL: 1 /// ATMOSFÉRA: 2 /// TEMPO: 1 /// ORIGINALITA: 3 /// NÁLADA: 2 /// ART: 0 /// STYL: 1 /// CASTING: 1 (3*MAX) ] ()

Zajímavosti (3)

• Touchwood - Čáryfukova (Geoffrey Bayldon) ropucha - anglicky znamená Zaklepat na dřevo, nebo Hubka. Edwardovi (Robin Davies) přezdívají Carrot neboli Mrkev. (LindaKola)
  • Čáryfuka měl původně hrát Jon Pertwee. (Kulmon)