Sestry Lynn a Sue si zavedly malou rodinou firmu v oblasti nájemných vražd. Lynn, dosud obstarávající "špinavou" práci, se ale rozhodne začít nový život, což se ovšem Sue ani za mák nelíbí. Situaci jim komplikuje i dotěrná policistka Hong. (oficiální text distributora)

Recenze (62)

alambert odpad!

Myslím, že je to jeden z nejhorších filmů, co sem kdy viděl. Příběh nudný, hudba strašná, dialogy a akční scény směšné, fyzikální zákony jako by neexislovaly. Ve filmu jsou nesmysly (př: BMW+ruční brzda=smyk? tak se to dělá tak možná v NFS), chyby mezi scénami (př: u videokamery popis jednou pod displejem, podruhé nad a úplně jiný) a spoust dalšího, co vás otráví. Asiantky jsou sice sexy, ale tohle není porno, čili smůla xD A věty jako: Ale jeden z vrahů se náhle rozhodl jinak...mi vážně způsobovaly totální výtlemy...Odpad! ()

MickeyStuma

Dvě sestry po vraždě rodičů dělají na objednávku špinavou práci. To by pro jednoduchý akční film mohlo stačit, ale to by to nesmělo být z produkce HK. Příběh s okouzlujícími asijskými Femme fatale, který kromě pro HK typických bojových scén přináší i plnohodnotný a stále jednoduchý příběh pojednávajíc také o hledání vzájemného vztahu obou sester a vlivu policistky na jejich práci, která svou pozicí hodně překvapí. A samozřejmě nechybí ani citová a romantická stránka. Krvavé rošambo se však v žádném případě nekoná. Celkově to dokonce vypadá, že je snímek daleko více zaměřen na ženskou část diváků. Vizuální stránka by se dala snést, nebýt určitých nelogických CGI efektů. Např. scény se střepy jsou skutečně přehnané. Vyloženě pecka to není, ale na druhou stránku, proč ne? ()

castor

Vypnout mozek a dobře se bavit. Motto, které od prvních záběrů přiznává uznávaný akční tvůrce Corey Yuen.. S hongkongskou produkcí to mnohdy ani jinak nejde.. Pitomoučké emoce, laciný příběh, za to ale akce, která je nabitá od hlavy až k patě a nápady, kterou berou dech. Závěrečných dvacet minut měrou vrchovatou vynahradí případnou pachuť z předešlého..!! ()

kinderman

Žádný laciný plagiát Charlieho andílků (jak avizuje pitomý distribuční název), ale hongkongský akční nářez o dvou dívkách-zabijácích, které mají problém se sesterskou rivalitou, houževnatou policajtkou a svým posledním zaměstnavatelem. Ovšem kdybychom už chtěli mermomocí srovnávat, co do půvabu porážejí Číňanky své americké kolegyně vysoko na body. ()

TomikZlesa

První hodina absolutně zabitá a nudná. Většina filmu je zabitá nevkusnou a nepasující hudbou. Film navíc působí dojmem jako jeden velký počítačový trik a úpravy z něj prosakujou všude kde jen můžou, no a v první hodine navíc ty trapný zpomalovačky, no lol. Naprosto nechápu jak se poslední cca 40 minutovka mohla tak fatálně změnit ve skvělou akci, podtrženou zavěrečnym fajtem Wei Zhao = naprostej luxus pro oči :) . ()

• Yen (Seung Song) nosí hodinky značky Omega Speedmaster Broad Arrow. (dyfur)