V napínavém gotickém příběhu ze Středozápadu se kolem mladého muže (Tom Holland) shlukují podivné existence. Ale on je připravený chránit svoje blízké. (Netflix)

Recenze (407)

dr.horrible

Mám výhrady, ale ten film až prekvapivo dobre funguje. Zachytáva viac generácií bolesti a oproti napríklad Place Beyond the Pines nenudí, a na rozdiel od vyznením podobného Brimstone-u, všetko to násilie dokáže divákovi predať a vynahradiť. Keď si ku koncu spomeniete na ten prvý príbeh, príde vám ako časť seriálu, ktorý ste sledovali kedysi dávno. Hercom kraľuje Pattinson, Holland s medzerami. Ps: Eliza má neskutočne rozbehnutú kariéru, už len to nepokaziť. ()

Malarkey

Nevím, co mají Amíci neustále za potřebí ukazovat, jak to na Středozápadě stojí za hovno, že lidi tam jsou vypatlaný, mluví nesouvislým jazykem náhodného kmene a navíc v každé dědině narazíte na nějakýho pobožnýho psychopata, kterej jede v nějaký úchylárně. Bejt tam policajt musí bejt za trest a musíte bejt asi stejně vypatlanej, abyste to tam ustál bez ztráty růžičky. Ďábel ukazující ďábla v místních lidech má přesto docela dobrý námět, docela dobrou atmosféru a celkově je poměrně zajímavým filmem. Jen by nemusel být tak dlouhý a nemusel by tak šíleně tlačit na pilu. Chvílemi jsem myslel, že upadnu do mdlob, atmosféra neatmosféra. Největší plus nicméně stojí na hercích. Ti si teda s tím jazykovým patvarem zatraceně vyhráli. ()

Faidra

Better the devil you know...? Jak kdy. Po seznámení s démony fanatismu, pokrytectví a sadistické krutosti tohoto venkovského eposu, dokonalého od nasliněnou dlaní ulíznutého účesu po botu zadupávající vám krk do bláta, člověk se slzou v oku vzpomíná na čerty s hodností vraníka. A to ještě neví, do jaké báječné Rodiny bude uvítán, když se užuž zdá, že si z pekla zakoupil jednosměrnou jízdenku. V pekelném klání o cenu Kubrickova kukuče nakonec vítězí Bill Skarsgård, ale bylo to o psí chlup... ()

silentname

"The Devil All The Time" bol skutočne ťažký film na pozeranie. A miestami mi bolo aj trošku nepríjemne. Film je plný nepríjemných postáv a nepríjemných momentiek, ktoré však majú obrovskú silu. A okrem toho je tu aj celkom slušná dávka smrti. Miestami mi to silne pripomínalo "Fargo". A tá atmosféra pôsobila doslova ako obrovská ruka, ktorá na mňa tlačila. Okrem toho je treba povedať, že Tom Holland je vynikajúci. Do svojej role dal absolútne maximum. Veril som mu úplne všetky scénky. Film možno ide trošku z miesta na miesto a keby to bolo spracované ako seriál, dokázali by sme to možno lepšie prežiť, no film si aj dáva čas na to, aby sme postavy spoznali, aby sme s nimi strávili dostatok času a mohli nechať potom niektoré momentky vyznieť. Herecké výkony väčšinou fungujú, no je tu jedna výnimka. A tou je Robert Pattinson. Nemám šajnu čo sa tu snaží robiť. Znie počas celého filmu viac ako animovaná postavička než ako normálny človek. Jeho hlas je otravný, jeho teatrálnosť je otravná a doslova je pre ma ubíja. Okrem toho vie byť občas film dosť únavný. Trvá to viac ako dve hodiny a tempo je dosť pomalé a ponuré. Síce to vie lepšie film vybudovať, ale občas som sa trochu nudil. Najmä keď som si uvedomil, že niektoré momentky boli celkom predvídateľné a vedel som ako dopadnú. Znie to asi ako keby som film kritizoval, no stále si myslím, že ide o veľmi dobrý film. Úvod s Billom Skarsgardom je výborný a rovnako aj v závere máme niekoľko skvelých momentiek. No počas stredu sa film občas motá v kruhoch a trošku hľadá svoju cestu. Ale na druhú stranu odhľaduje dobré všetko kresťanské pokrytectvo a faloš a súčasne ukazuje, že dobrý človek občas robí aj zlé veci, keď chce chrániť svojich blízkych. Alebo potrestať niekoho, kto si to reálne aj zaslúži. Som rád, že som film videl a odporúčam vidieť, no neviem či by som to odporúčal na viac ako jedno videnie. Vnútorne nemám pocit, že by som sa k filmu chcel vrátiť. Na to je vysoko silný a nepríjemný. Hodnotenie: B+ ()

POMO

Možná až přepáleně nepravděpodobná spleť fucked-up osudů, provázená zbytečně častým a doslovným voice-overem. Už tak je v příběhu několik důležitých propojení osudů odhadnutelných, a neustálý, všechno dovysvětlující voice-over diváka obírá o vlastní podnětné úvahy. Doslovné vysvětlování pocitů postav má místo v knize, kde nevidíme obličeje herců. Tady je navíc a zbytečné. Pokud ale toto přespříliš pohodlné, monotónně plynoucí vyprávění přijmete, čeká vás solidní drama se spoustou utrpení, ošklivými plody náboženského fanatismu, lehce cynickým použitím uvolněné dobové hudby (které evokuje Coenovic bros.) a výbornými herci. Především Jason Clarke a Pattinson zde excelují ve vedlejších, pro ně atypických záporních kreacích. Hlavní postava Toma Hollanda mi paradoxně přišla výrazem upozaděná, což bych nedával za vinu jemu jako herci, ale režisérovi. Tři a půl hvězdy. ()

Zajímavosti (20)

• Donald Ray Pollock (autor knižní předlohy) vyrůstal ve městě Knockemstiff ve státě Ohio, kde se část děje odehrává. Donald Ray Pollock je zároveň vypravěčem filmu. (cihlenka)
  • Robert Pattinson mal hrať inú, dôležitejšiu postavu, no zaujímavejšia sa mu zdala postava Prestona Teagardina. (Arsenal83)
  • I když se film odehrává v Ohiu, Západní Virginii a na Šalamounových ostrovech, tak se celý film natáčel v americkém státě Alabama, a to ve městech Anniston, Birmingham, Blount County, Pell City, Montevalla, Deatsville, Jacksonville, Dora a Riverside. Natáčení začalo 19. února 2019 a bylo dokončeno 15. dubna 2019. (Trajektt)