Reklama

Reklama

Jak prodávat drogy přes internet (rychle)

(seriál)
  • Německo How to Sell Drugs Online (Fast) (více)
Trailer
Německo, (2019–2021), 9 h 36 min (Minutáž: 25–36 min)

VOD (1)

Série(3) / Epizody(18)

Obsahy(1)

Podivínský teenager chce získat zpět expřítelkyni, a tak začne online prodávat extázi přímo ze svého pokoje. A vypracuje se na jednoho z největších evropských dealerů. (Netflix)

Videa (3)

Trailer

Recenze (49)

ZeroCZ1233 

všechny recenze uživatele

Netflixovská produkce teen záležitostí skýtá čím dál větší rozmanitost. Přičemž její největšího zastánce v podobě 13 Reasons Why zastiňují mnozí se jménem mnohem méně atraktivním pro konzumenty tohoto žánru. Vedle USA a Velké Británie se přidala další evropská velmoc, a to Německo, aby za svou zemi prezentovala další kamínek této bobtnající mozaiky. Už název je první záchytný bod, jenž může roztěkanou diváckou základnu zaujmout, má v sobě vtip a nadsázku, což obojí prosakuje do stylizace celkového seriálu. Na ploše šesti epizod se Němcům podáří originálními nápady a stylizovanými prvky zapasovanými v typickém pubertálním kýči dodat světu další kvalitní zábavu, jež má stylem nejbližšího konkurenta v Britském The End of The Fucking World, přičemž kacířsky mohu s klidem říct, že první série tohoto se povedla o pár desetin lépe, něž druhá série tamtoho. Působivé překvapení, druhá série je doufám jistá. 8 a něco/10. ()

Carlie 

všechny recenze uživatele

Nebylo to zlé, ale ani dobré. Jako komedie to nefungovalo, protože vtipných míst moc nebylo a já se snad ani příliš nebavila. Dějově je to zase nezajímavé a kýčovité. Všudypřítomné klišé na dojmu také nepřidává (laciné hraní na emoce). Plus si myslím, že není možné aby skupinka tří lidí v malém pokoji se zanedbatelným množstvím "pilulek" utáhla tak "populární" obchod, protože to jednoduše nedává smysl, ale o to asi ani nešlo. Jednotlivé díly jsou ok, ale jako celek jsou to slabší tři hvězdy. ()

Reklama

EvilPhoEniX 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Němci se slušně předvedli natočili pěkný seroš z prostředí střední školy, což je tak trochu odvázanější verze Social Network, kde místo facebooku hlavní hrdina z pokoje vytvoří inteligentní obchod s prodejem drog na černém trhu a je z toho obrovský hit. DÍky 20 minutovým dílům má seriál výborné tempo, velmi sympatické a inteligentní postavy, občas humor a místy dokonce i napětí a intenzivnější atmosféra. Druhá série je imho ještě lepší. Hodně dobrá a zábavná věc s boží úvodní znělkou. 8/10. ()

MikeCool 

všechny recenze uživatele

TV seriál. Perfektní seriál o mladém, drogovém internetovém gentlemanovi a zároveň o velkém baronovi. Ne, že by vše bylo podle skutečných událostí, ale to pro nezapálené, co viděli dříve seriál, než dokument, to byla velice příjemná, vtipem nabitá komedie a zároveň drama. Velký palec nahoru Němcům i za pěknou vizuální stránku, v čele všelijakých rekapitulačních a informačních vsuvek. Druhá série trošku ztrácí tempo s první sérií, ale stále drží seriál na vysoké laťce kvality. Další případné série by mohli seriálu, dle mého názoru, spíše jen uškodit. | 1.série (90%), 2.série (80%) > Průměr: 85% (5*) | ()

TheEvilTwin 

všechny recenze uživatele

Zapadlý a divákům celkem ukrytý netflixový seriál o dvou outsiderech, co se rozhodnou prodávat drogy. Uvěřitelný, poutavý a zábavně podaný příběh s fajn herci (Fakjů pane učiteli), nad kterým jsem se párkrát i zdravě zasmál. Mělo to styl dnešní moderní doby - sociální sítě, 10leté influencerky na insta, memes, vztahy teenagerů a desítky dalších odkazů. Šest 30minutových dílů je tak akorát a dá se to sjet během dopoledne, nenudí to, baví to a ke konci nechybí trocha akce a možná i emocí. Jako taková krátká seriálová jednohubka je to luxusní! ()

Galerie (36)

Zajímavosti (5)

  • Pod jedním z instagramových postů v seriálu si můžeme všimnout komentáře od scenáristy Stefana Titze. (hansel97)
  • Název epizody odkazuje na název písně „Everybody Gets a Second Chance “ od skupiny Mike + The Mechanics. (Modular)
  • Název epizody odkazuje na známou obchodní strategii Steva Jobse: „Myslete jinak.“ (Modular)

Reklama

Reklama