VOD (1)
Série(3) / Epizody(18)
Obsahy(1)
Podivínský teenager chce získat zpět expřítelkyni, a tak začne online prodávat extázi přímo ze svého pokoje. A vypracuje se na jednoho z největších evropských dealerů. (Netflix)
Videa (3)
Recenze (49)
Netflixovská produkce teen záležitostí skýtá čím dál větší rozmanitost. Přičemž její největšího zastánce v podobě 13 Reasons Why zastiňují mnozí se jménem mnohem méně atraktivním pro konzumenty tohoto žánru. Vedle USA a Velké Británie se přidala další evropská velmoc, a to Německo, aby za svou zemi prezentovala další kamínek této bobtnající mozaiky. Už název je první záchytný bod, jenž může roztěkanou diváckou základnu zaujmout, má v sobě vtip a nadsázku, což obojí prosakuje do stylizace celkového seriálu. Na ploše šesti epizod se Němcům podáří originálními nápady a stylizovanými prvky zapasovanými v typickém pubertálním kýči dodat světu další kvalitní zábavu, jež má stylem nejbližšího konkurenta v Britském The End of The Fucking World, přičemž kacířsky mohu s klidem říct, že první série tohoto se povedla o pár desetin lépe, něž druhá série tamtoho. Působivé překvapení, druhá série je doufám jistá. 8 a něco/10. ()
Nebylo to zlé, ale ani dobré. Jako komedie to nefungovalo, protože vtipných míst moc nebylo a já se snad ani příliš nebavila. Dějově je to zase nezajímavé a kýčovité. Všudypřítomné klišé na dojmu také nepřidává (laciné hraní na emoce). Plus si myslím, že není možné aby skupinka tří lidí v malém pokoji se zanedbatelným množstvím "pilulek" utáhla tak "populární" obchod, protože to jednoduše nedává smysl, ale o to asi ani nešlo. Jednotlivé díly jsou ok, ale jako celek jsou to slabší tři hvězdy. ()
Němci se slušně předvedli natočili pěkný seroš z prostředí střední školy, což je tak trochu odvázanější verze Social Network, kde místo facebooku hlavní hrdina z pokoje vytvoří inteligentní obchod s prodejem drog na černém trhu a je z toho obrovský hit. DÍky 20 minutovým dílům má seriál výborné tempo, velmi sympatické a inteligentní postavy, občas humor a místy dokonce i napětí a intenzivnější atmosféra. Druhá série je imho ještě lepší. Hodně dobrá a zábavná věc s boží úvodní znělkou. 8/10. ()
TV seriál. Perfektní seriál o mladém, drogovém internetovém gentlemanovi a zároveň o velkém baronovi. Ne, že by vše bylo podle skutečných událostí, ale to pro nezapálené, co viděli dříve seriál, než dokument, to byla velice příjemná, vtipem nabitá komedie a zároveň drama. Velký palec nahoru Němcům i za pěknou vizuální stránku, v čele všelijakých rekapitulačních a informačních vsuvek. Druhá série trošku ztrácí tempo s první sérií, ale stále drží seriál na vysoké laťce kvality. Další případné série by mohli seriálu, dle mého názoru, spíše jen uškodit. | 1.série (90%), 2.série (80%) > Průměr: 85% (5*) | ()
Zapadlý a divákům celkem ukrytý netflixový seriál o dvou outsiderech, co se rozhodnou prodávat drogy. Uvěřitelný, poutavý a zábavně podaný příběh s fajn herci (Fakjů pane učiteli), nad kterým jsem se párkrát i zdravě zasmál. Mělo to styl dnešní moderní doby - sociální sítě, 10leté influencerky na insta, memes, vztahy teenagerů a desítky dalších odkazů. Šest 30minutových dílů je tak akorát a dá se to sjet během dopoledne, nenudí to, baví to a ke konci nechybí trocha akce a možná i emocí. Jako taková krátká seriálová jednohubka je to luxusní! ()
Galerie (36)
Zajímavosti (5)
- Pod jedním z instagramových postů v seriálu si můžeme všimnout komentáře od scenáristy Stefana Titze. (hansel97)
- Název epizody odkazuje na název písně „Everybody Gets a Second Chance “ od skupiny Mike + The Mechanics. (Modular)
- Název epizody odkazuje na známou obchodní strategii Steva Jobse: „Myslete jinak.“ (Modular)
Reklama