Na základe zvláštneho správania susedov začne mať Vision podozrenia, no Wanda ho upokojí. (Disney+)

Recenze (55)

Nevka

Tak tohle je odpal. Zřejmě nejlepší epizoda - a to nejen díky konci. Tady už opravdu slušně přituhuje a démonická Wanda vystrkuje růžky. Scény s dospívajícími synky jsou sice zábavné, ale jinak atmosféra pořádně houstne, přičemž reklamy začínají dávat mnohem větší smysl (ta dnešní je epická). Dozvídáme se děsivou pravdu o psychickém stavu ostatních obyvatelích městečka, a trochu začínáme zabrušovat do toho, co je vlastně reálné. Člověk musí začít dost přemýšlet nad tím, jak to celé vlastně dopadne, protože hrátky s kvanty mohou skončit jakkoliv. Zvláště s Visionem to bude ještě docela zábavné, ale pár tipů mám. Scarlet Witch se blíží přátelé... ()

LachtanShows

Pozoruhodný recast jedné kdysi pro Marvel a hlavně Wandinu linku podstatné postavy mi vůbec nevadí, přestože jsem měl v této roli raději původního herce, nikoli toho z vedlejšího vesmíru u Foxů. To, jak dokáže být prozatím stále ještě schovaná Scarlet nebezpečná pro své okolí, zasluhuje páté epizodě pátou hvězdu. ()

LND

Seriál s každým dílem lepší. Zde opět skvělý humor střídá skvělé napětí. Doufám, že se z Wandy nestane záporná postava, jelikož daleko k tomu rozhodně nemá. Scéna s osvobozením Visiona, třebaže byla jen v podobě kamerového záznamu, byla dost silná... a co se týká konce?! Nečekané zvraty jsou ve filmech a seriálech po různu, ale odpal takového ražení, to je něco, co se vážně vidí jen jednou za pár let. Tleskám! ()

HERGImanCZ

Konečně zase motivace koukat dál! Ani jsem nečekal, že seriál z ničeho nic takhle vystřelí. Pilíře všeho, co Wanda vybudovala, se pomalu hroutí a vy už jen čekáte, kdy to všechno s hlasitým rachotem spadne. Epizoda je opravdu nabitá a každá scéna zde má nějaký význam. Vidíte tu jistou dávku pokrytectví a morálního pochybení, ale zároveň v sobě dokážete najít alespoň špetku pochopení. Ptáte se sami sebe, jak to všechno může nějak dobře dopadnout. A za to, že po této epizodě bude chtít vidět další, dám ruku do ohně. ()

JamesSi

Premisa za mě dává smysl míň a míň, word salad v "realitě" je čím dál nesmyslnější a stále nechápu jestli Wanda jen chce udržet Visiona naživu, proč neustále měnit období sitcomu. A proč to vůbec musí vypadat jako sitcom? Navíc se epizoda už nedrží akurátnosti vizuálu k době. V 80.letech nebyli pořady 16:9, tvůrci to samozřejmě změnili, aby to bylo pro moderního diváka "koukatelnější". Tenhle koncept neměl podle mě být zapracovaný do epického kánonu MCU, protože tu premisu nemůžete logicky vysvětlit. Připomíná mi to, jako když v Supernatural udělali epizodu, kde se postavy dostanou do světa Scooby Doo a pokusili se to vysvětlit jako součást příběhu. ()

Zajímavosti (15)

• Evan Peters si roli Pietra Maximoffa / Quicksilvera zahrál v X-Men filmech studia Fox ještě předtím, než se práva na tyto postavy vrátily plně pod kontrolu Marvelu. (NiWi)
  • Záznam, který ukazuje jak Wanda (Elizabeth Olsen) zotavuje Visionovo (Paul Bettany) tělo, pořídil satelit 348. Sešit „Avengers #348“ se částečně zabývá Visionem a snahou obnovit svou bývalou identitu. (Kubaaa97)
  • V novinách si můžeme všimnout článků s názvem Novi Grad Bombings“, u kterých byly použity reálné fotografie z obléhání Sarajeva z let 1992 až 1996. Jednalo se o nejdelší obléhání moderních válečných dějin. (NiWi)