Série(2) / Epizody(20)

Z vesmíru na Zemi dopadne obrovský artefakt. Do čela mezigalaktické mise, která chce vypátrat jeho původ a jako první navázat spojení, se postaví Niko Breckinridge. (Netflix)

Recenze (98)

cocrHeLL odpad!

Myslel jsem, že to zvládnu, už mi vážně zbývaly 3 díly do konce. Nesympatická hlavní postava Niki (Katee Sackhoff alias Delfína Lundgrenovic), přehrávající herci a podprůměrnej děj a soundtrack připomínající reklamy spotify, když nemáte chuť si zaplatit premium, bych možná jakž takž překousl, ale v míře podstatně menší. Vždyť to celý působí jako výsměch - samo sobě se to vysmívá již po pár minutách. Tvůrci si prostě řekli: "Dnes je seriálová doba, to bude super, když tuhle srágoru vytáhnem na 7 a půl hodiny a rozkouskujem to na 10 dílů. A víte co ještě, do každého dílu dáme maximálně 2 stěžejní momenty 1) vyřešení, či odhalení jak skončil předchozí díl, 2) poslední 3 minuty dílu s vysvětlením v tom následujícím!". S tímto přístupem vzniklo vzduchoprázdno byť (tuším ve 4. díle) jsem zažil nástin napětí a miniaturní formu filmařského umu. Jak ve svém komentáři zmiňuje Novoten: "Všechna čest střihačům traileru, který láká na kombinaci srdcervoucího rodinného dramatu a poctivé napínavé sci-fi." - souhlasím. Trailer nalákal, může být považován za krátkometrážní snímek s vyšším hodnocením, než reálný produkt. odpad! nedávám často, ale Another Life si to zaslouží. ()

iXtr3m3

Asi som trošku iný, ale podľa mňa to nebolo márne. Síce sa to naťahovalo viac ako bolo treba, takých 6 častí by bolo lepších, ale ako taká "nefilozofická" variácia na Arrival sa to dalo. UPDATE po druhej sérii. Dvíham hodnotenie subjektívne na 4 hviezdy. Za prvé preto, že pekne rozvinuli dej, za druhé preto, že ho veľmi slušne uzatvorili pre prípad, že sa nedočkáme tretej série, čo veľmi pravdepodobné a zároveň je ten koniec taký, že môžeme byť v očakávaní, čo by v ďalšej sérii mohlo prísť. Toto totiž je už dnes vzácnosť, keďže televízie vrátane Netflixu sekajú seriály ako na bežiacom páse a pritom si každý zaslúži aspoň seriózne zakončenie, keď už nie ďalšiu radu. Ako negatíva stále zostávajú samozrejme sprosté Netflixácke LGBTQ agitky, ale našťastie to nie je v až takom množstve ako v iných projektoch, tak cez zaťaté zuby sa to dalo zniesť. Viac akcie, viac sci-fi, cestovanie vesmírom a po planétach, to sa mi páči, objektívne to samozrejme je stále na troch hviezdach. ()

Jiu odpad!

Hardcore woke garbage. Výstavná skriňa všetkého, čo je zlé na dnešnej kultúre, cielenej na tzv. 'moderné publikum'. Tvorcovia majú radi Kardashianky a Instagram, ale veľa scifi nenapozerali. Mali asi dojem, že sú geniálni a vedia to lepšie.  Pri záchrane sveta tak nie je dôležité vyslať expertov, dôležité je spĺňať kvóty diverzity, teda mať zastúpené všetky rasy, orientácie, farby a odtiene a hlavne byť cool. Kapitánka lode je baba, čo by bolo OK, ale čo bolo na smiech je ako si dali námahu na úvod vykresliť jej manžela ako hysterickú domácu puťku, kým ona je samozrejme silná vodkyňa. Uniformy nenosí nik, veď uniformy v modernej diversity armáde nemajú čo hľadať (LOL). Posádka lode, čo zachraňuje svet sa správajú ako labilní influenceri a individualisti, nemajú žiadnu disciplínu a poniektorí sa rovno priznajú, že vlastne nič nevedia a cítia sa na príťaž. Ale to nevadí, sme inkluzívna spoločnosť, nevadí ak dýchaš obmedzený kyslík a plýtvaš obmedzenými zdrojmi na vesmírnej lodi a ani nevieš čo tam robíš. Aj lodný AI hologram sa chová ako drama queen z reality show a mal som z neho pocit, že sa super počítač z budúcnosti každú chvíľu rozplače. Lodný doktor (transka) sa pri prvom gore pozvracal(a). Aj mne z tejto voloviny bolo počas pozretých piatich častí občas nevoľno, tak to vzdávam. Woke movement tu proste kričí svoje posolstvo z každého záberu na plné hrdlo. Verím, že až sa Hollywood vyhrabe z tohto ideologického bahna, v ktorom je až po krk, tak Another Life bude v učebniciach ako odstrašujúci príklad nezmyselnosti tejto súčasnej woke sekty, čo ovláda filmový priemysel a zneužíva kultúru na vlastnú politiku na úkor kvality. ()

RedRose

Někdo tady zmínil, že se hlavní herečce zbláznilo obličejové svalstvo a je to prostě tak! Katee Sackhoff se tady v obličeji skoro ve všech záběrech pitvoří, že je to až nesnesitelné... A když má nějaký srdce rvoucí monolog, tak na to se téměř nedá dívat! Přehrává tak, že je to až nepříjemné... A zbytek osazenstva na tom herecky není o moc lépe... Top posádka, která má spasit svět, je složená z cca 25-letých narušených lidí, bez výcviku a disciplíny! Logiku to nemá absolutně žádnou a ty výlety do minulosti a představ některých, byly k příběhu úplně zbytečné a děsně otravné... A ten náladový počítač to byla taky pecka... Původní nápad nebyl špatný, ale výsledek je doslova strašný! ()

Falconica

Víteco, přijde mi, že si tu kinematografii kurvíme sami:-D Když vidim tu kritiku mezinárodně, řikám si, proč jsme mohli 40 let zpět se klanět Star Treku plnýmu technoblábolů, 30 let zpět Star Wars plnýmu blábolů a absolutního fantasy(co 30 let, zrovna teď pařim Star Wars hru :-D), 20 let zpět dokonce na sebe citovat hlášky ze Stargate a dneska máme nosíky příliš nahoru, když spaceship scifi show neni dostatečně vědecká a logická:-D ()