Ztracené dívky

• USA Lost Girls

Zoufalá matka se snaží najít pohřešovanou dceru a odhalit pravdu – a pomáhá tak uzavřít šňůru nevyřešených vražd. Podle skutečné události. (Netflix)

Recenze (81)

claudel

V první řadě je úděsné, že se něco takového stalo, a s takovým výsledkem... Film popisuje jeden případ, jenž se propojí s těmi ostatními. Je to celkem napínavé, ale nemá to jinak žádnou zvláštní dynamiku. Gabriela Byrna jsem dlouho nikde neviděl a působil nesmírně unaveně a unyle, asi tak mohl vypadat detektiv, kterého měl představovat a se svižností, s níž v onom případu postupoval. Průměrný film. ()

Monggol

Nemám rád filmy, kde sa niekto stratí a potom celý film tam všetci t-pá. Ale dobre, skutočný prípad. Amy Ryan tam ovšem pôsobí celkom prirodzene, až na pár výnimiek. Inak je to príliš femínny film, čo v dnešnej #MeToo dobe je dosť častý jav. A samozrejme režisérka to aj tak celé po žensky poňala. Je to natočené celkom slušne, ale to ženobijectvo je tam až príliš cítiť. Nebyť toho patetického prejavu na konci, bolo by hodnotenie o hviezdu vyššie. Ak by som tomu dodal trochu vulgárnej dialektiky, tak tento film hovorí mužom: Najprv nás ošukáte a zneužijete, potom zabijete a nakoniec to ani neviete a nechcete vyšetriť. ()

Michelle75

Říkala jsem si, že si k žehlení pustím něco hloupého a dle hodnocení jsem předpokládala, že to tak bude. NIcméně mi to v daný okamžik sedlo a to pomalé, ponuré tempo mi naprosto vyhovovalo. NIc se mi nezdálo na sílu, jen mi to připomnělo, že ta Amerika a její venkov budou vážně vidlákov, kde bych se nechtěla ocitnout ani náhodou. Když si pak člověk uvědomí, co díky Mari Gilbert při hledání Shannon vyplouvalo na povrch a z jednoho zmizení jich nakonec bylo "nespočet."...no pěkně ta policie pracuje. Upřímně bych dála krásných 65%,ale dávám více, abych trošku zvedla hodnocení. Podle skutečné události.... ()

sedm.1

Od thrilleru o sériovém vrahovy, říznutým sociálním dramatem, bych čekal cokoliv, jen ne tak šílenou nudu, co přinesla tato silně nekvalitní podívaná, která nedisponuje ale opravdu absolutně ničím, čím by mě alespoň minimálně dokázala oslovit. Především celá ta zápletka je jedno obrovské přešlapování na místě, které se prakticky od začátku až do konce naprosto nikam neposune, a o závěrečném vyústění pak ani nemluvě, za takové finále, respektive pointu, by si zasloužili tvůrci nakopat tak akorát prdel a je úplně jedno, že se drželi skutečných událostí, neboť i tak to šlo završit jakýmkoliv důstojnějším a efektnějším způsobem, než jen oním použitým suchým konstatováním. Po celou dobu tu každopádně není divák svědkem ničeho jiného, než že jedna vážně nedůvěryhodná matka jakože „pátrá“ po osudu své dcery, šlapky, při čemž se setká s ještě nedůvěryhodnějšími dalšími příbuznými dalších šlapek, no prostě společenská hitparáda jako kráva, do toho zde tvůrci ještě naprosto nesoudně znemožnili policejní složky, ze kterých udělali dost nepřiměřeně jen nezaujaté panáky, podezřelí pak vyvolávali pocit záporáků z třísetdílné telenovely, no prostě děs a bída. Film krom toho ale nenabízí ani něco jak napětí, atmosféru, či emoce, vše působí mdle, otravně, nezáživně, tento thriller se zkrátka opravdu vážně ani trochu nepovedl a já fakt nenacházím jediný důvod, proč by ho měl kdokoliv vůbec kdy vidět. ()

Davies182

Drž se, ševče, svého kopyta! Aneb pokud po celém světě sbíráte ocenění za přínosné dokumenty, nemusí to nutně znamenat, že až budete chtít poprvé přičichnout k natočení plnohodnotného celovečeráku, bude to zaručená bomba! Naopak. Může z toho totiž snadno vzejít zkratkovitý polotovar na pomezí právě hraného dokumentu a nudného thrilleru, který celou dobu neví, čím chce vlastně být. Není to ani drama, ani krimi, ani mysteriózní detektivka. Je to prostě jako kdyby pejsek s kočičkou viděli True Detective, a snažili se v záři jeho slávy natočit vlastní žánrovou pecku. Uf. ()

• V červenci 2023 byl architekt Rex Heuermann zatčen a obviněn ze zabití tří z jedenácti obětí dlouho neobjasněné série vražd na Gilgo Beach na newyorkském Long Islandu. Muž žil desítky let přímo naproti zálivu, kde byly mrtvoly v roce 2010 a 2011 nalezeny. (sarah.cs)
  • Celosvětová premiéra proběhla 28. ledna 2020 na filmovém festivalu Sundance v Utahu (USA). (BMW12)