What If... Doctor Strange Lost His Heart Instead of His Hands? (S01E04)

(epizoda)
  • Slovensko Čo keby... Doctor Strange prišiel o srdce namiesto rúk?

Doctor Strange, zasiahnutý smútkom, využije Oko Agamottovo pri nebezpečnom pokuse o zmenu minulosti. (Disney+)

Recenze (48)

LND

Jak se bude čaroděj, který umí vrátit čas, vyrovnávat se smrtí milované osoby? Tuto epizodu si troufnu nazvat nejlepším kouskem marvelovské seriálové tvorby. Po všech komediích se dočkáváme hutné atmosféry a dávky emocí v čele s nezaměnitelným Benedictem Cumberbatchem. Zajímavá je i určitá paralela s Shang-chim, ale těžko říct, zda šlo o záměr nebo náhodu. (nebo docházející fantazii tvůrců xD) ()

Orion12

Tohle byl Banger! Co se stane, když Strange při autonehodě ztratí místo citu v rukou své srdce (Christine). WOw v prvé řadě, to mělo skvělé emoce, mělo to napjetí a bylo skvělé sledovat toho našeho strange, který se ovšem vydá na zcestí a chce získat moc, aby mohl vrátit život christine. Bylo to šílené, ale skvělé zárověn. V 30 minutách animáku, byly emoce, skvělá hudba, budování postav a přerod strange. Vzhledově to bylo taky super a bylo tady spousta nápadů, tady tůrci šli úplně do hloubky a takhle by mělo vypadat What if. Skvělý byl fight strangu (ty pláštíky xd) A tím, že tento strage bude v hraném doktorovi Strangovi, tak to ještě zvýšilo hajp, za mě plný počet. 10/10 na animák. ()

oveckaoa

Zatím nejlepší díl ( neviděl jsem první , druhý a třetí a ani nechci). Věnuje se to tomu co by se stalo kdyby Dr Strange při nehodě místo  o ruce přišel o ženu tak, že se rozpůlí a jeden se z toho dostane a druhý se ji snaží oživit tak do sebe vsaje cizí bytosti a pokusí se ji oživit což zničí realitu. 80 procent ()

kenkaku

Je z toho hodně cítit inspirace ze Stroje času. To mě ale tolik nemrzí. Ten film mám rád. Co mě mrzí je promarněný potenciál. Tohle totiž mohl být slušný předvoj k multiverse madness. Třeba příběh Strange z jiného vesmíru se kterým se ve filmu setkáme (jak napověděla potitulková scéna Spidermana ). Bohužel ambice byly níže (a jinde). I tak rozhodně lepší než první dvě epizody. ()

AloeB

Krásná premisa, zajímavý námět, sympatický hlas Benedicta Cumberbatche, silný příběh hledání ztracené lásky - co se tedy pokazilo? Snad je to jen můj pocit, ale v konečném důsledku mi přijde, že celých třicet minut není o ději, ale o představení a vyboostění postavy zlomeného Strange - v titulcích označovaného jako Strange Supreme. Konfrontace s Watcherem je působivá, zničení universa však proběhne bez emocí. Trochu problém mám také s postavou Christine, vychází to už z původního filmu Doctor Strange, kdy mi (zřejmě vinou slabého scénáře) nepřijde tato děvčica jako nějak výrazně důležitá pro našeho gerojského čáryfuka. S tím, že jeden animák a jeden crème brûlée to nespraví - zvlášť když tato série animáků pracuje s tím, že má divák k postavám vztah už z filmu. ()

Zajímavosti (9)

• V této epizodě je zmíněn Cagliostro a jeho knihovna vědění. Cagliostro byl čaroděj, jehož žákem byl i Victor von Doom. Caglostro použil knihu zaklínadel „Darkhold“, která se objevila již v seriálu Agents of S.H.I.E.L.D. (od r. 2013) i v seriálu WandaVison (od r. 2021). (Frca)
  • O'Bengh v této epizodě oslovuje Doctora Strange mylně „Sorcerer Armani“. Jedná se o referenci na film Doctor Strange (2016), ve kterém ho Kaecilius (Mads Mikkelsen) oslovoval jako „Mister Doctor“. (Kubaaa97)
  • Jedná se o první epizodu What If...?, kde jsou všechny postavy nadabovány herci, kteří si své postavy zahráli ve filmech z MCU. (Kubaaa97)