Crocodile Island

Letadlo po kolizi s hejnem ptáků havarovalo na neznámém ostrově. Ti, kteří přežili, však zanedlouho zjistí, že se na ostrově skrývá něco děsivého, čemu dalo vzniknout havarované letadlo z druhé světové války. (RypavaDvojka)

Recenze (15)

Campbell

Docela sračka, čekal jsem od Číny daleko více, nejhorší na tom je že film poměrně nudí. Jsou tu sice velcí krokodýlové ale je tu hodně kompozice a keců okolo které silně nudily. A vždycky mi přijde směšný když Američani hrajou v těhlech filmech, je to jako pěst na oko. Nicméně když se objevý digitální krokodýl tak je sem tam zábava. Škoda mohlo to být daleko lepší takhle je to jen podprůměrný film o ničem, režisér se měl víc odvázat. ()

MickeyStuma

Monster ekohoror bez bázně a hany, ničím výjimečný, ničím překvapující, ničím originální. Úvodní scéna představující, o co jde, svými nekvalitními CGI efekty připomíná podobná díla amerických společností Asylum a SyFy. Inu, když jde o nízkorozpočtový filmový projekt, divácké nároky musí jít stranou. Následující události nám také připomenou americký seriál Ztraceni (2004–2010). Přeživší po havárii dopravního letadla na ostrově s nejrůznějšími charaktery. Co se týče ostrova a samotných příšer, z poslední doby to také připomene zejména americký film „Kong: Ostrov lebek“ (2017) Po úvodu samozřejmě netrvá dlouho a začne to, o co jde především. Děj je poměrně jednoduchý, a pokud byla snaha k tomu něco přidat z hlediska postav a interakcí, stejně to nedostalo příliš prostoru. Co se týče monster, ohledně scén s letadlem to jsou zřejmě pterodaktylové, ale víc se už neukáží. Krokodýlů je ale po celém ostrově spousta. A vlastně nejen jich. Nechybí ani scéna s obrovskými pavouky, která opět pro změnu připomíná jistou scénu z trilogie Pán prstenů. Jeden takový tam byl. Tady je jich víc. Co čert nechtěl, snaha o napětí je zřejmá, kazí ji jen nelogické chování některých postav a hlavně nekvalitní animace jinak dobře vyobrazených monster. Nic naplat. Žraloci a krokodýlové jsou v ekohororech stále populární, a tak ohledně velké série nejrůznějších snímků o krokodýlech tu máme další filmový zářez, tentokrát z čínské produkce. Je to shlédnutelné, ale pro mnohé jen jednou. ()

Israha

Slušná snaha o pěknou výpravu, jakžtakž zdařile udělané titulní monstrum...a jinak je to vlastně něco jako generický zvířecí "horror" ze Syfy Channelu. Survival elementy nefungují, vztahové peripetie mezi postavami taky ne, protože režisér jejich charaktery nezvládl rozehrát, není to moc napínavé, není to krvavé, není to ani obdařené kdovíjak povedenými triky. A extrémně okatě to kopíruje Jurassic World a Kong: Skull Island. Naprosto zapomenutelná záležitost, které neutkví v paměti ani tím, jak šíleně špatná je. Je "pouze" ubíjejícím způsobem podprůměrná. Ty dvě hvězdičky jsou velmi slabé, spíš tak 1,5. ()

Rathalos

Nepamatam sa na to,aby vo filme z Ciny boli taketo podpriemerne triky,dost ma to prekvapilo,ale zase odohravalo sa v krasnom prostredi,potesila pritomnost krokodilov a pavukov,ktori sice neboli po digitalnej stranke prave najlepsi,ale dalo sa a aj sa stale nieco dialo,cize aspon dve hviezdicky si to zasluzi...:-) ()

iXtr3m3

Ok, nie je to vyslovene odpad, ale kolísalo to medzi ním a jednou hviezdou. Triky či už vizuálne ale aj audio, hrôza. Za čo dávam hviezdu, tak aspoň aká taká snaha o výpravu, čiže nebola to čisto štúdiovka. Inak niektoré triky horšie ako v Arachnidovi starému už 19 rokov, ktorý vo svojej dobe bol stupienok nad odpadom. Nebol by som taký prísny, keby som nevedel, že to súdruhovia nevedia aj lepšie. Na pičoviny s fantasy tématikou dávajú ťažké milióny a sú pritom totálne infantilné a na takéto počiny šetria ako skrblíci. ()