Marc a Steven putují s Laylou pouští, kde objeví hrobku Amemait, která je však velmi dobře střežena. (Disney+)

Recenze (40)

hrumsrt

Okey, tak takhle má vypadat závěr před vstupem do finální části seriálu! Vše, co jsme doposud viděli, je rázem zahaleno velkým otazníkem, jak moc je to pro nás nakonec relevantní... Nejprve styl hodný Indiana Jonese, když pak se to zvrtne k něco na styl Klubu rváčů. Jakože jestli tohle není vrchol seriálu, tak budu extrémně překvapen. Tentokrát už se to bude těžko překonávat, ale vypadá to, že celý projekt má konečně smysl. Poprvé se nemůžu dočkat, co nám přinese epizoda za týden! Celá linka už drží ten adventure nádech, jaký to slibovalo. A ano, tohle chci vidět! Vidíte, že jsme schopní projít celou epizodu, aniž bychom viděli našeho obvázaného hrdinu... ()

drackula

Tejto epizóde sa opäť podarilo vzbudiť záujem. "Indiana Jones" pasáž bola natočená skvele a bola príjemným osviežením. Stále mi tam síce chýba zaujímavejšia interakcia medzi Marcom a Steveom, ale záver by mohol znamenať, že sa vzťahu týchto osobností budeme intenzívne venovať. 70% Disney plus ()

kenkaku

Takže zase má prim schíza verze “A” (takže děj bude dle očekávání debilní a infantilní). A když už konečně děj vypadá atraktivně, scénárista dostal nápad: fláknem tam z ničeho nic nějakou tu Egyptskou zombie… je fuk, že nikdo neví, kde se vzala. Hlavně, že je to “in”. A co tahle nějaký ten “mind-fuck”? Šup tam s ním, taky “in”… když už to nedává smysl jako celek, tak proč řešit jednotlivé části. Naprosto trefená recenze je od dr.horrible. ()

TomasRichtr

První půlka epizody má skvělý hororový vibe, konec nám zase ukazuje něco stylově úplně odlišného, než co jsme v seriálu zatím viděli. Asi dosud nejlepší epizoda. Maximálně bych vytknul, jak se na chvíli děj zasekl kolem těch keců, jestli Marc zabil Layle otce nebo ne... To pardon nedává moc smysl řešit, když vám jde o kejhák. Jinak ale super díl. ()

LUKICKK

Tak, jsou za námi dvě třetiny příběhu a taky ten pocit takový i z toho mám, že už se blížíme do jistého finále. Tento díl byl asi zatím nejlepší ze všech, nebo aspoň nejvíce takový, jak to říct, doopravdy egyptský, bylo to pořádné prozkoumávání hrobky, takový trošku Tomb Raider/Uncharted feeling z toho byl, ale s nádechem Marvelu. Ke konci tady byla pasáž (nejspíš) v Marcově/Stevenově hlavě, která byla celkem zajímavá, ale myslím, že hlavní část z jejich mysli nás čeká v další epizodě, poté se z ní dostanou a půjde se do finále, což bude poslední díl. Musím podotknout, že Ethan Hawke jako Arthur Harrow se mi více a více zamlouvá jako fajn záporák, ideálně udělaný do seriálu. ()

Zajímavosti (18)

• Na hrobce Alexandra Velikého si můžeme všimnout starořeckých znaků. Jejich překlad znamená „Král Alexandr“. (Kubaaa97)
  • Potyčka mezi Stevenem (Oscar Isaac), Billym (David Ganly) a Bobbi (Ann Akinjirin) je inspirována sešitem „Moon Knight Vol. 8 #1“. Jediným rozdílem je, že v komiksech je Bobby muž. (Kubaaa97)