Tim žije v tom, že pozval na Havaj ženu svých snů. Když zjistí, že místo ní omylem pozval ženskou, se kterou zažil šílené rande naslepo, je už pozdě. (Netflix)

Recenze (112)

Lucasion

Sandlerovka bez Sandlera. Nejsem si úplně jistý jestli ten by tu něco zmohl. Záleží co si představíte pod pojmem šílená americká komedie. Já přesně tohle. Humor až na hraně skoro nevkusu a přepálených situačních scének. Lauren Lapkus to hraje vlastně skvěle. Na jejím přehrávaní stojí a padá celý film. Tedy spíš padá, na mě už tohle bylo až moc. Ve filmu jsem nenašel moc vtipných momentů, spíš obočí zvedajících scén. Ale pokud bych vyhledával šílenou americkou komedii, tak tohle bude číslo jedna. (40 %) ()

Aljak

Produkčná spoločnosť Happy Madison pokračuje vo svojej línii s príznačným sandlerovským humorom. Aj keď musím uznať, že už sa z toho občas stáva také trochu otravné klišé. Ale možno to je tým, že ako decko som filmy takéhoto typu vnímal úplne inak. V tomto filme sa miestami zbytočne tlačilo na pílu a kopu scén pôsobilo priam nechutne, o mnohých nevkusných dialógoch ani nehovorím. To je podľa mňa dosť škoda, lebo koncept scenáru nebol vôbec zlý, dokonca by som povedal, že motívovo to bolo nadpriemerné. Nechápem, načo za každú cenu podporujú v amerických komédiách takúto trápnu prezentáciu, ktorá sa človeku skôr sprotiví ako zaujme... ()

tnp101

Pokud nemůžete Sandlerovo taškařice vystát, nejspíš se vám to nepovede ani teď. Lauren Lapkus má ovšem energie na rozdávání a zdá se, že tím nakazila všechny na place. Úsměvných momentů je překvapivě více než těch trapných (a i ty jsou snesitelné), takže je to vlastně dost decentní Sandlerovka (bez Sandlera) … (s Robem Schneiderem). 50% ()

Khalesi

Tak pár krát som sa zasmiala, čo považujem za úspech a na čom mi u komedie záleží v prvom rade. Nedokážem len pochopit, preco pre Krista Vanilla ICE? Preco už neprestane strkat svoj ksicht na obrazovky, nevie hrat, nie je ani vtipný a ani sympatický. Len idiot dokola robí to iste a po každé očakáva iny výsledok. ()

Marze

Tato romanticka komedie u me fungovala tim,ze vyvolava mnoho otazek.Potvrzuje nazor psychologu,ze dva stejni lide si ve vztahu obvykle nesednou.Jeden potrebuje hledat inspiraci u druheho.Take je zde tema firemni kultury a otazka moci ve firme.Nahodne setkani hrdinu v letadle vedle sebe je dost umele nasroubovana zapletka.Jestli je vas algoritmus nastaven na zanry ztrestenejsi crazy romcomy ,bude se vam film libit.Prekvapenim pro me bylo,ze Davis Spade hral hlavni roli.Ale libilo se mi jeho umerene chladne podani v protikladu s pro me jako zemniho atrologickeho znamenu nesnesiteknou vzdusnou nerizenou strelou.Hvezdu na vic davam za velke mnozstvi vekni vydarenych vtipnych hlasek. ()