Epizody(10)

Recenze (54)

ScarPoul

Just Belive. Väčšina mojich rozhovorov o súčasnej tvorbe má skôr nihilistický a cynický podtón. Nepáči sa mi veľmi, ako sa pristupuje k príbehom, postavám a ako aj vysokorozpočtové filmy a seriály skĺzavajú do scenáristickej šedi. Ted Lasso je možno sofistikovaným klišé, so starosvetskými postavami a naivným pohľadom na svet, kde skôr za rohom nájdete pochopenie a happyend, ako skutočnú realitu, ALE v tejto dobe a v tomto období, kedy realita naozaj bolí a kedy sa skutočné hodnoty tak trochu vytrácajú, je v tomto smere Ted Lasso takým milým úsmevným pripomenutím, že ľudskosť je ešte stále cool a má všemožné atribúty na to aby dojala, rozosmiala a trošku uľavila utrápenej mysli. Jeden z tých seriálov, ktorých originalita tkvie v tom, že postavy v seriály pochopíme, spoznáme a budeme im držať palce. A dakedy stačí k príjemne stráveným večerom len to. Sudeikis a Temple fantastický. 1.séria 85% ()

Mouchal

Vzhledem k tomu, že jsem velký fotbalový fanda, nemohl mě věčně pozitivní optimista Ted Lasso minout. Co postrádá ve své fotbalové neznalosti, dohání svou lidskostí, pokorou a snaze najít v lidech to nejlepší. Asi se nemusíme bavit o tom, jak moc by to v realitě propadlo, protože většina dnešních fotbalistů jsou jen primadony, kteří potřebují trochu seřvat. Nicméně na poli čisté seriálové fikce jsem si tento přístup vychutnal. Drtivá většina postav je sympatická a brzy se nechají nakazit Lassovým přístupem k životu - stejně tak jako většina diváků během sledování tohoto seriálu. Krásná milá minisérie, která potěší i nefandy kulatého nesmyslu. 85% ()

Hellierer

Překvapení roku. Ačkoliv je pro mě fotbal naprostá španělská vesnice, tak tohle příjemné komediální drama osloví snad každého. Hlavním tahákem je samozřejmě energický a skvělý Sudeikis, nicméně i ostatní postavy velice rychle přirostou k srdci a všechny jejich strasti i úspěchy prožíváte s nimi. K tomu navíc obrovská porce upřímného lidského humoru, který člověka v těchto dobách vyloženě pohladí. Jednoduše báječné! ()

BrooksW.Here

Nemám rád filmy a seriály so športovou tematikou... Až na pár výnimiek... A medzi tieto výnimky patrí aj Ted Lasso, alebo aspoň jeho prvá séria. Tento pohodovo ladený seriál (ktorého podžáner sa nie nadarmo označuje ako "feel-good") sa veľmi dobre pozerá, myslím, že práve kvôli tomu dobrému pocitu, ktorý vo vás po zhliadnutí zostane. Herecké obsadenie je výborné, za mňa bol najlepší Brett Goldstein ako Roy Kent, ale samozrejme, že všetci ostatní ho veľmi pekne dobiehali. Okrem obsadenia, aj soundtrack a množstvo vtipných momentov tomuto seriálu veľmi pridávajú na kvalite. Čo k tomu dodať, ja už sa teším na ďalšiu sériu, ale tejto, prvej, dávam 9/10. "You know what the happiest animal on Earth is? It’s a goldfish. You know why? Got a ten-second memory. Be a goldfish, Sam." ()

mclenin

Nedajte sa zmiasť futbalovou tematikou, tá je síce pozadím na ktorom sa dej odohráva, avšak ostáva len akousi kulisou pred ktorou sa odohrávajú prepletené príbehy jednotlivých postáv, seriál by rovnako dobre mohol fungovať aj v kulisách akéhokoľvek iného športu (hoci keďže dej sa odohráva v Anglicku, ten futbal je predsa len namieste), a teda seriál sa môže páčiť aj tým, ktorí nie sú fanúšikmi futbalu. Ide o ultimátnu feel-good dramedy, ktorá osvieži a nabije, naivná až detská pozitivita kouča Lassa je hybateľom a nosným prvkom všetkých ostatných línií, ktorá ovplyvňuje a mení svet okolo seba (čo je pekne znázornené aj v úvodných titulkách) a prenáša sa aj na diváka. Humor, optimizmus a ľudskosť v jednom. ()

Zajímavosti (22)

• V úvodu epizody, během potyčky v šatně, se objeví narážka na film Klub rváčů (1999). (Duoscop)
  • Na konci epizody hraje píseň „Harmony Hall“ od Vampire Weekend. (Duoscop)