Mosty

• USA Causeway (více)

Vojačka Lynsey (Jennifer Lawrenceová) sa po vážnom zranení vráti domov do New Orleans a snaží sa prispôsobiť tamojšiemu životu. Spozná miestneho automechanika Jamesa (Brian Tyree Henry) a vzniká medzi nimi nečakané puto. (Apple TV+)

Recenze (57)

MontyBrogan

Leto sa oprelo o ulice New Orleans, ako obor, ktorý je unavený z putovania po svete. A tak automechanik so smutným príbehom nosí uterák okolo ramien a ženistka v rekonvalescencii so smutným príbehom využíva každú príležitosť na skok do bazéna. Či tí dvaja k sebe pasujú ako ručník a voda, ukáže len čas. Úsek, ktorý vidíme my, je však výborná náladovka. Viac takých malých veľkých filmov. ()

Hild

Herecká poloha, ve které mám vlastně Jennifer Lawrence úplně nejraději. Obyčejný film o jednom přátelství dvou lidí, kteří si prošli traumatem. Jde o strašně skromný a s citem natočený snímek bez většího dramatického oblouku, který táhne především velké charisma obou představitelů, právě díky nim film velice dobře plyne a nepůsobí nuceně. Nicméně jde o film, na který si za měsíc nikdo už ani nevzpomene. ()

Pavlínka9

Za mě byl asi nejzajímavější ten začátek, kdy několik minut nerozumíte tomu, co se té holčině stalo, proč se o ni někdo jiný stará a jaké z toho budou ještě důsledky...Pak se ten film prostě překlopí do "běžného" života v malém městě s né úplně funkčním okolím lidí...Za mě nic převratného, nicméně možná tím, je to zajímavé, že je to vlastně nic převratného.. ()

Kingjiri

Skromná komorní podívaná, co si na nic nehraje a kterou táhnou skvělý civilní herecký výkony obou hlavních představitelů (momenty, kdy byly na scéně oba, byla prostě radost sledovat), zajímavá místama lehce depresivní atmosféra nebo pár jednodušších hudebních motivů. Příběh je vcelku standardní, ale tentokrát forma s přehledem vyhrála nad obsahem. A já mám tyhle filmy o starostech a vnitřních démonech obyčejnejch lidí rád. Na to, že se toho za hodinu a půl moc nestane a tempo vyprávění je pomalejší, jsem se téměř vůbec nenudil a nakonec celá projekce příjemně utekla. Škoda, že příběh nebyl přece jenom o něco víc originálnější, takhle si i přes pozitivní dojmy na tenhle biják v budoucnu jen tak nevzpomenu, tři silnější hvězdy. ()

filmfanouch

Mosty jsou dílem, které předvádí jeden z nejsilnějších scénářů, jeden z nejsilnějších hereckých výkonů a jedno z nejsilnějších režijních uchopení roku.  Jennifer Lawrence tu potvrzuje status jedné z nejnadanějších hereček své generace a vyvolává naději, že i do budoucna bude mít Lawrence správný čuch na scénáře a šikovné tvůrce, kteří nutně nemusí mít dvakrát bohaté zkušenosti. Nejpříjemnější je totiž právě fakt, že za tak bravurní silnou sondou stojí celovečerní debutantka Lila Neugebauer, která ovšem ve výsledku dodala jeden z nejsilnějších filmů roku.... ()

• Filmovalo sa v meste New Orleans v americkom štáte Louisiana. (MikaelSVK)
  • Napriek tomu, že sa film natáčal už v lete 2019, tak svoju premiéru mal až v roku 2022. (MikaelSVK)