Inteligentní, ale nemotorná osmnáctka Quinn se zapřisáhne, že se dostane na Duke, a stane se kvůli tomu závodní tanečnicí. (Netflix)

Recenze (37)

Arsenal83

Sabrina Tesár je jedna z možných budúcich kvalitných herečiek, ktorá dokonale zapadá do dnešnej doby svojim umelým obočím, na prekvapenie ju ale oslovil štýl Brežnev. Ja preferujem prirodzenosť, hoci dnes už v autobuse na mladom dievčati vidíte minimálne štyri umelé veci, aj keď má na tvári rúško - polmetrové nechty, aby zakryla svoje okúsané, nasleduje machuľa alebo fajfka fixou namiesto obočia, potom decimetrové riasy, že vás svojou dĺžkou škriabu na chrbte a ak máte náhodou biele tričko, tak vám na ňom od jej klipkania očami ostane ani Persilom nevyprateľný čiarový kód, no a nechýbajú ani umelo predĺžené vlasy po nejakom koňovi, ktorý o svoju hrivu už nestál. Kto vie, čo by sme videli ešte pod tým rúškom, ale určite minimálne krúžok v nose, aký sa dáva dobytku. Filmu tohoto typu Netflix vypľuje za rok na tucet. Zas nejaké tanečky, súťaže, pubertálne predbiehačky, no a samozrejme top klasa celého tanečného odvetvia je teplý černoch s ružovičkými vlasmi. Ako vravím, ja preferujem prirodzenosť. ()

lykan9

Prakticky stejná kvality jako v případě Feel the Beat. Krásná hlavní protagonistka, neurážející taneční téma a průměrná zábava. Zároveň stejné chyby v podobě neopuštění již tisíckrát zaběhlých klišé a chybějící inovace. Nejsem nijak uražen, ale už by to chtělo, aby toto téma někdo chytnul za koule a měl odvážnější přístup k jeho zpracování. Ne každý film musí mít hned happy end. ()

Zíza

Ne každý taneční film je kvalitní a zanechá za sebou stopu. Ale spousta z nich má dobrý příběh, jen špatnou choreografii, nebo super postavy, skvěle tančící, ale debilní příběh. To jsou fajn taneční filmy. Jenomže Work It není ani jedno z toho. Choreografie nic moc, jejich soupeři jsou parodie na tanečníky, ani jejich choreografie není nic úžasnýho, aby si z toho na Juilliardu sedli na zadek. Bez napětí, zajímavých postav a kreací to jen zanechává zvláštní poselství; pokud tě to baví, máš v tom srdíčko, tak ti všechno projde. Ani komedie to nebyla. 45 %. ()

Aljak

Typická šablóna s challenge idealistickým motívom. Ale téma tanca tomu výrazne pomohla a viacmenej zachránila tento film od šedého (pod)priemeru. Postavy boli sympatické, štýl humoru sa držal na celkom dobrej úrovni (dokonca niektoré dialógy boli aj celkom vtipné) a celý ten tanečný amaterizmus v začiatkoch formovania TBD bol fakt na parádu. Spád filmu bol prirodzený, aj keď s výrazne predvídateľným dejom (až príliš), ale vďaka všetkým pozitívam, ktoré som už vymenoval, to bol celkom príjemný film, no a tie tanečníčky (hlavne Liza Koshy) stáli fakt za to! 3* ()

oveckaoa

Tak jdeme si od začátku odškrtávat klišé tanečních filmů 1) holka co dělá u nějaké taneční skupiny posere to a vyhodí ji (máme) 2) aby se dostala na vysněnou školu na , kterou ani nechce musí někde tančit (máme) 3) z původní skupiny ji vyhodily (viz bod 1) tak si musí založit novou (máme) 4) z kvalifikace postoupí jen díky tomu, že někdo nedodržel pravidla ne díky svému talentu (máme a máme) 5) změní priority a opustí svou skupinu před finále pak zase změní priority a vrátí se zpět a vyhrajou (máme, máme, máme) 6) ve filmu se musí objevit homosexuál (máme) - naštěstí tady to nervou do diváků tak na sílu jak v Feel The Beatu Pokud to porovnám s tématickým podobným letošním Feel The Beatem (shodou okolností taky od Netflixu) tak je to lepší má to minimálně dvě vtipné scény (mrtvý důchodce a 50 odstínů šedi) na hlavní herečku se dobře dívá a jde na ní vidět, že prostě prochází progresem na rozdíl od Sofie Carrson, která tam byla od začátku nejlepší a nejlepší i zůstala nezaregistroval jsem ani jednu protivnou postavu na rozdíl od těch děcek z Feel The Beatu. Choreografie je na vysoké úrovni. Je docela škoda , že vše musí končit klišém , že musí vyhrát co tak pamatuji byly pouze dva filmy kde to končily tím, že ve finále nevyhrály a poučily se jeden byl Backstage tuším a druhý některý díl Lets Dance 80 procent. ()