Červená tečka

• Švédsko Red Dot
všechny plakáty

Vydali se do hor, aby ve svém manželství opět rozdmýchali vášeň. Místo toho v nemilosrdné divočině prchají před neznámým střelcem, aby si zachránili holý život. (Netflix)

Recenze (99)

Martin741

Idealny je film teraz v zime, ked priroda je zasnezena. Reziser Alain Darborg urobil jednu sympaticku vec - porusil parvidlo multi kulti propagandy, ktore jede striktne. Svalnaty vysportovany cernoich spolus bielym dievcatom. Tu je to naopak, beloch spolu s cernoskou. Preto nadhodnocujem. Zo stretu civilizaci aj tak bude hovno, no a spekulantovi ako mne to nevadi, toto porusenie multikulti pravidla. Pomerne priemerny survival, hlavne ked sa divak zamysli, kopa scen nedava zmysel : 65 % ()

EvilPhoEniX

Sympatický a komorní Švédský Survival od Netflixu. Romantický výlet ve Švédských horách se zvrtne, když zamilovaný pár začne terorizovat neznámý sniper. Natočeno hezky, hezká příroda, sympatičtí herci, občas zafunguje napětí a potěší i jeden zajímavý zvrat, který tomu dává větší přesah. Finále je lehce brutální a rozhodně nekompromisní. Žádná velká bomba, ale fanoušky Survivalů film rozhodně neurazí. Příběh***, Akce>Ne, Humor>Ne, Násilí***, Zábavnost***, Hudba***, Vizuál***, Atmosféra****, Napětí***. 6/10. ()

oveckaoa

Chlápek s ženskou a psem jdou na výšlap na horu kde jde vidět dobře polární záře. Přijdou tam a někdo jich začne honit s odstřelovačkou ke konci si asi režisér řekl ,že takových naháněček jsou už desítky tak tam nahodil pointu ve stylu Tajemství Loňského Léta (kdo viděl ví). Konec nedává moc smysl jelikož to nic nevyřeší ten chlápek se budu chtít pomstít a půjde to nanovo. 60 procent ()

zsn

Asi nikdy jsem neviděla film, který by měl pouze 85 min a byl tak perfektní. V této hodině a půl bylo obsaženo vše. Dobrodružství, napětí, mylná předtucha, překvapení a hlavně neočekávaný konec, který by v americké verzi nepřicházel v úvahu. Takto se mi to líbí! Herci sice bambulatí, přesto grandiózní snímek. ()

rublik05

Na můj vkus poměrně drsný thriller, jehož největším lákadlem je hezká severská příroda, sympatické herecké obsazení, patřičná dávka napětí a také zcela nekompromisní závěr. Potěšilo mě i docela logické chování postav a nejeden překvapivý zvrat. Pořád se však jedná o dobře natočený průměrný thriller se zcela tuctovým námětem, který jako taková jednohubka nikoho neurazí, ale asi ani moc nenadchne. 5/10. ()

• Jedná se o první švédský film natočený pro Netflix. (Duoscop)
  • David mal v skľučovadle vŕtačky založený forstnerov vrták. Z vŕtačky ho nemal ako dostať dole a pri manipulácii ju nebolo vidno. Zároveň tento typ vrtáka nemá ostrie, ktoré by zvládlo prerezať tak silné plastové pustá. (Jumar)