Objevuje se nečekaný spojenec. (Disney+)

Recenze (86)

clump

Skutečně kvalitní epizoda… jinýho seriálu. Ale nevadí. Připomeňme, že Boba si ukradl pozornost ve “svojí” epizodě Mandaloriana (S2E6), tak teď mu zas Din vrátil úder. /// Pár náhodných poznámek: To bylo snad poprvý, co jsme se v seriálu podívali do vesmíru, ne? A hned tak krásnej prstenec. Nádhera ze shora i spoda. Že nebyly takovýhle atmosferický záběry sci-fi struktur v sequelový trilogii, považuju za jeden z jejích hříchů. Hra světel a stínů pohybujících se na objektech ve vesmíru bylo tím, co nás na původních Star Wars uchvátilo snad jako první. I want more and I know I should! Vůbec tahle epizoda obsahovala řadu vizuálně pozoruhodných záběrů. /// Masky celkově mě v týhle sérii baví. Krom twi'leků v minulých epizodách třeba hned jakoby prasata na začátku týhle. K malým highlightům počítám scénu ve výtahu s nahodným kolemjdoucím. Zákaznice, který Din přinesl hlavu, patří k rase, kterou jsme už viděli v Klonových válkách. /// Naboo starfighter patří k mým nejoblíbenějším designům a už dlouho jsem si ho přál vidět mimo svou éru. Naopak ty opravářský droidi mě iritujou pořád stejně jako ve Skrytý hrozbě, zosobňujou pro mě to nejhorší z infantility prequelů (který navzdory tomu miluju) a obešel bych se bez nich. ()

filmfanouch

Pátá epizoda seriálu The Book of Boba Fett je takovým oříškem. The Return of Mandalorian v režii Bryce Dallas Howard totiž nebýt závěrečné scény nemá se samotným seriálem The Book of Boba Fett prakticky nic společného a působí spíše jako takový prostředník mezi 2 a 3. sérii Mandaloriana, která právě pro chystanou 3. sérii připravuje půdu. Titulní hrdina seriálu se paradoxně v seriálu neobjeví a zároveň paradoxně je tento neoficiální pilot Mandaloriana III prozatím nejlepší epizodou seriálu!   Po prvních čtyřech epizodách se tentokrát dočkáváme i někam jinam než na planetu Tatooine a vidíme Dina Djarina znovu v akci. A tentokrát s jeho novým suvenýrem, který si na konci 2. série Mandaloriana zajistil. Být tohle regulérní start 3. série Mandaloriana, lepší by to snad býti nemohlo. A i když se člověk musí smířit s faktem, že je tak trochu zvláštní věnovat kompletně epizodu čistě hrdinovi seriálu, který právě pro The Book of Boba Fett vystavil cestičku, esence Star Wars je v páté epizodě vlastně cítit zatím nejvýrazněji.   Din Djarin se už v úvodní scéně vrátí do akce a tentokrát i se suvenýrem, který si pořídil na konci 2. série svého seriálu. Být tohle první díl 3. série, lepší by být nemohl. Sliby o tom, že bude The Book of Boba Fett takový Mandalorian 2. 5 při sledování vlastně začnou dávat smysl, protože se tu krom vyprávění příběhu Boby Fetta právě připravuje i půda pro 3. sérii Mandaloriana. I skrze návrat dalších známých postav, opakované prozkoumání mytologie Mandalorianů a především právě oněch náznaků, kam se to celé bude vyvíjet dál. A 3. série Mandaloriana má rázem rozhodně neskutečný potenciál. Vyložené nadšení tak skutečně může jen snadno vyvolat pocit, že je zvláštní tuhle novou kapitolu příběhu Dina Djarina odvyprávět právě v seriálu o Boba Fettovi.     Ludwig Göransson poté pochopitelně do hry vrací hudební motivy z Mandaloriana a v úvodních titulcích dokonce zkombinuje ústřední melodii Mandaloriana s ústřední melodií The Book of Boba Fett a tenhle mix zní náramně. I po stránce vizuálu je tato epizoda zatím nejhezčí a zapomenout se pochopitelně nesmí ani na náznak toho, že příště nejspíš dorazí malý zelený přítel. Snad se ovšem tentokrát pozornost bude více věnovat i samotnému Boba Fettovi, když už to má být přeci jen jeho seriál. Paradoxně je ovšem z této epizody The Book of Boba Fett skutečně Star Wars jako takové cítit nejvíce v rámci celého seriálu..... ()

ACDCKL

Naprostá paráda. Dcera velkého režiséra taky začíná umět řemeslo. Sice to vypadá jako začátek nové řady Mandaloriana, ale pokud to tak tahá a zvyšuje sledovanost, klidně ať je příští díl o tom, co Mando říká na konci dílu. Sám za sebe musím uznat, že Mando je výborná postava a je nyní největší tahák SW světa. Jasných 5* a jen tak dál s kvalitou dílů. ()

Landauer

Padesát minut o tom, že Mando přiletěl na Tatooine a tam si koupil loď. Jako fakt má tahle vata a auto porno 94 %? Proč? Nic se tu neděje, je tu otravná automechanička, kterou hraje dost špatně obsazená herečka - ani na vteřinu jí nevěřím, že by se někdy hrabala v motoru, natož aby ji to bavilo. Sorry dečka, ale jestli kvůli vám pověří Bryce Dallas Howardovou natočením dalších Star Wars do kin a bude z toho další Epizoda I, tenhle svět si zaslouží shořet v pekle. Chci zpátky Bobu Fetta a hlavně děj. Dva díly se chystáme na válku gangů a dostaneme neředěnou vatu. Wow! Jako bonusový materiál na DVD dobrý, ale příště už prosím vrátit zpátky příběh. PS: Čekal jsem, že se alespoň na konci něco stane, že se třeba ta loď pokazí, něco porouchá, Mando bude muset něco řešit, cokoliv, ale POZOR SPOILER!!! nestane se vůůůbec nic. Kromě masivního fanvyservisu. Gratulky. ()

RoneXxXD

Skvělá epizoda Mandaloriana, ale otřesná epizoda seriálu Boba Fett. Víte, tímto mi už definitivně došlo, že Mandalorian je vlastně reinkarnace Boba Fetta, a bohužel k impotenci LucasFilms/Disney to originální charakter schytává. Ale co už... Lepší reinkarnace Legend a zmrvenej originál, než nový content s cílem být co nejvíce korektní včetně zničení původních charakterů svým vlastním stínem, že jo, Rey? 100%/0% ()

Zajímavosti (12)