Rodiče už mají po krk toho říkat na všechno „ne“, a tak nechají děti, aby si pro jednou určily pravidla samy. (Netflix)

Videa (5)

Recenze (121)

na Yes day sem se celkem těšil v očekávání nenáročné rodinné zábavy.Tou Yes day opravdu je,bohužel ale jen asi do třicáté minuty.Zhruba v té době totiž musí dojít na potřebné komplikace - aby se na konci jakože všichni poučili (což sem sice čekal,ale ne takhle brzo) a od té chvíle to jde s filmem jen a jen z kopce.Oddechová zábava tu přechází do uječeného a otravného módu a některé scény je vyloženě utrpení sledovat.Míchá se tu křeč se zbytečným natahování už tak nataženého a nevtipného a i když chápu,že v rámci komedie se vše mnohdy zbytečně žene za hranu (protože jinak by asi tvůrci měli pocit,že to nemůže být zábava),jednou bych se rád dočkal nové komedie,která bude zábavná a přesto obyčejná a nebude si pomáhat tímhle.A nebo je to možná rozdílnou náturou Američanů a pro mě je to prostě jen nepochopitelné,včetně moderního rodičovství...40% ()

MilkyJones69

Nenazval bych to přímo kinematografickou katastrofou, jenom velmi špatnou rodinnou komedií... ano dejte si dva a dva - VELMI ŠPATNOU RODINNOU KOMEDIÍ. Nemyslím, že by se jakýkoliv pokus u humor měl nazývat pokusem o humor. I přesto, že film jako celek opravdu dobrý není, rozhodně cením obsazení Jennifer Garner, která mi do role sedla. V neposlední řadě jsem kvůli nějakým extra trapným momentům vypustil trochu vzduchu z nosních dírek. Velmi slabých 3/10. ()

Heywood

Neskutečně předvídatelné a stejně tak hloupé. Žasnu, že tam někdo něco našel více, než skvělou Jennifer Garner, která se snažila přetrhnout, aby tuhle blbost zachránila...Nemohl jsem najít skoro nic k zasmání, nakonec to skončilo jako drama se ztrátou mobilu a prozřením zlobivého děcka..nuda na 2. A ten vypěněný dům..asi se děti mezi 3 až 6 zabavili i u obrazovky...Nakonec hapíčkvá slaďárna made in chůlívúúúd..s tatíkem, co se po desítce let probudil, že je fotřík...právník? To snad ani náhodou.. ()

Sharpooter

Tato rodinná komedie nám ukazuje pěknou ukázku rozmazlených děcek, které si ničeho neváží, ani svých rodičů a ani jejich majetku. Nápad scénáře je dobrý, rodiče dají dětem jeden den, kdy jim na vše řeknou ano, ale každý normální člověk by tohle nikdy nepodstoupil, jelikož z toho, co se tam dělo (respektive z věcí které si děti vymyslely) jsem měl husí kůži a noční můry dalších pár dní po shlédnutí. Za těch necelých 86 minut jsem se zasmál možná tak jednou, a to byl ještě nucený smích v kolektivu.... Nedokážu si představit, že bych tento film mohl doporučit, nebo hodnotit lépe než 3/10. ()

peetrejr

Ako to dopadne keď si stereotypní rodičia povedia že budú jeden deň hovoriť na všetko áno? Presne tak na hovno ako je tento film. Dobre, fajn, nejdem hneď zo začiatku hejtiť. Nebolo to nejaké výrazne utrpenie, predsa len je to klasický nudný rodinný film. Dobre dosť bolo pozitív. Zo začiatku sa pozeráme na klasické rodinné trable, ktoré vyvrcholí rodičovskou návštevou v škole. Tam v jedálni stretnú týpka, ktorý má chrup ako žralok biely a ten im dá skvelú radu vďaka, ktorej sa začne tá ,,sranda". Potom sa ešte deti pohádajú s matkou a môžeme sa posunúť ďalej. Potom im už deti dávajú strašne ťažké úlohy. Otrasná zápletka s ešte horšími hereckými  výkonmi. Kamera sa občas pohybuje len tak a detský herci boli takí akí celá táto sRačka. Netflix je proste už raz taký... ()

Zajímavosti (3)

• Závěrečné titulky obsahují bonusovou scénu. (SONY_)
  • Natáčení probíhalo v Kalifornii (USA). Zábavní park, který rodina navštíví, je Six Flags Magic Mountain. Tento park se objevuje například v úvodních titulcích seriálu Krok za krokem (od r. 1991). (SONY_)
  • Když tatínek Carlos (Édgar Ramírez) veze Ellie (Everly Carganilla) do školky, pustí z rádia písničky „I Am a Gummy Bear“ od Gummibär a „Epic“ od Faith No More. (SONY_)