Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Režiséři Číny, Koreje a Thajska spojili svůj talent v souboru tří hororových povídek. Povídka korejského režiséra Ji-un Kima se točí kolem ženy, která se po nehodě probudí se ztrátou paměti a snaží se najít cestu domů, zatímco její muž zjišťuje, že se jeho manželka někde ztratila. Thajská část filmu rozjíždí příběh o nenávisti a závisti ve spolku kočovných kejklířů, o zdobených loutkách thajského loutkového divadla a s nimi spojenou zlou kletbou. Poslední příběh z téměř vybydleného komplexu v Hong Kongu pojednává o léty ošlehaném policejním detektivovi, který se sem se svým synem přestěhuje a jejich jedinými sousedy jsou ne zrovna společenský lékař s nemocnou manželkou, která nikdy nevychází z bytu a holčička v červeném, se kterou si policistův syn chodí hrát. Tři příběhy ze tří odlišných asijských zemí spojuje tajemno a nadpřirozené motivy, vycházející z mrazivé reality současné společnosti. (GigaPudding)

(více)

Recenze (14)

Adrian 

všechny recenze uživatele

Podobne ako Three...Extremes, tak aj Three je kompilaciou troch minipribehov na hororovu tematiku, ktorej sa zmocnili traja reziseri z troch azijskych krajin.1) "Memories" od juhokorejca Ji-woon Kima (rezisera uspesnych A Tale of Two sisters) - *** 2) "Going Home" od honkongskeho rezisera Peter Chana - **** (miestami som az nedychal...) 3) "The Wheel" od thajca Nonzee Nimibutr - v porovnani s predchadzajucimi dvoma islo o vyrazne slabsi kusok - **. Vysledok je teda za 3*. ()

PetrPan 

všechny recenze uživatele

Tři hororové povídky: Memories - Japonsko -- "kruhovina" jako hrom, vydařená, krutá a setsakra strašidelná - 90 % The Wheel - Thajsko - skok do thajského zmateného pojetí vyprávění o prokletých loutkách plné tanečků, jedna či dvě podařené hororové scénky, jinak docela opruz - 40 % Going Home - HongKong - horor měnící se v mysteriozní příběh, nicméně nijak násilně a s příjemně lehce překvapivým koncem -70 % Suma sumárum - 66 % a zaokrouhlíme na slušných 70 % ()

Reklama

*CARNIFEX* 

všechny recenze uživatele

Snímok skladajúci sa z troch poviedok od troch odlišných režisérov. 1. MEMORIES: Say navštevuje psychológa, nakoľko ho neustále prenasledujú vidiny jeho zosnulej, milovanej partnerky. Aké su príčiny? Ničím výnimočná ducharina zaujímavá najmä myšlienkou, zrejmou už v jej pomenovaní. Potešia dve lakačky - 50%. 2. THE WHEEL: Majster Tao leží na smrteľnej posteli. Svoje bohatstvo nadobudol vlastnením "bábok" umenia Khon. Tie, podľa legendy "žijú" svoj vlastný život predchádzajúceho majiteľa. Kto sa ich zmocní násilím, bude prekliaty. Originálna, no bohužiaľ nudná ducharina so slabunkou atmosférou - 40%. 3. GOING HOME: Príslušník polície Chan sa spolu so synom nasťahujú do obytného domu, určeného na zbúranie. Jedného dňa sa po jeho synovi zľahne zem. Jediný, kto by mohol vedieť kde sa nachádza, je sused žijúci naproti. Tak ako predošlé poviedky, ani táto neohúrila. Zaujme len príbehom - 45%. Celkový dejom z filmu je veľmi slabý. Pre milovníkov hororu je Saam Gaang stratou času - 45%. ()

AlistairMir 

všechny recenze uživatele

Tak tohle mě nechytlo. První povídka je tak průhledná, že nejdéle do deseti minut člověk přesně ví, oč zde běží a natočený je to tak táhle a nudně až to bolí. Už první "scéna" kdy se kamera cca dvě minuty přibližuje k ležícímu chlapovi na pohovce dává najevo jaké tempo povídka bude mít - 1* Thajské panenky ve druhé povídce jsou o chlup lepší, ale rozhodně je nepotřebuju nikdy vidět znova - 2* Třetí povídka je nejlepší, ale v dost bídné konkurenci se dá říci, že mezi slepejma je jednookej král a opět to není nic dech beroucího, navíc opět předvídatelné - lepší 2* ()

kaylin 

všechny recenze uživatele

Nebudu tvrdit, že „Saam gaang“ je snímek, který je naprosto převratný, ale spíše řeknu, že Asiaté jsou schopni natočit krátké filmy, které jsou konzistentní, drží pohromadě, jsou dějově uzavřené a hlavně fungují jako horory. Tohle není snaha pobavit, ale snaha člověka vyděsit, sáhnout mu do duše a ukázat mu, jak je to tam venku černé, jak je to hnusné. Pěkná ukázka depresivních hororů, které jsou zbavené přílišné výstřednosti. ()

Galerie (11)

Reklama

Reklama