Anne Boleyn

• Kanada Anne Boleyn

Epizody(3)

Recenze (61)

cernakus odpad!

30 minut utrpení. Tolik jsem tomu dokázal věnovat. Prvních deset minut v celku, pak 20 minut rychloprohlížení, aby si zdejší cenzor nenašel důvod. Nechme stranou, že pokud negři tak nutně potřebují být ve filmech a neobolševici je tam za každou cenu chtějí mít, tak bych ocenil, aby se přestaly recyklovat ohrané příběhy a začalo se točit originálně z Afriky. Ať si totiž latentní rasisté myslí o negrech cokoliv, tak to rozhodně nebyla jen tlupa opic v Africe. Měly mocné a vyspělé státy a epické příběhy. Navíc spousta příběhů by splnila "hollywoodské standardy", filmové zpracování o Ravanole I., by s patřičným rozpočtem bylo luxusnější než Vikingové a to by si autoři ani tolik nemuseli vymýšlet. Bohužel místo toho, zde dostaneme naservírované kostýmní drama se sterilními herci, hloupým scénářem a opravdu značným důrazem na historickou nepřesnost. Protože jsem se pokusil oprostit od faktu, že se jedná o propagandistický snímek na jedno použití, tak jsem koketoval s hvězdičkou za kostýmy a fakt, že hlava šla na konci dolů, ale nakonec musím říci, že odpad dávám i za méně závažné prohřešky proti zábavnosti. ()

GigaPudding

Prakticky standardní historické tv drama, co začne dost vlažně a teprve až v poslední třetině nabere na síle, a co se natáčí pro cílovou skupinu, co má ráda "divadelní" herecké výkony a kostýmy. Toho je v této minisérii dostatek. Tentokrát to ovšem dokázalo neuvěřitelně snadno a s minimálním úsilím přilákat a odhalit v plné "kráse" taky i úplně jiné, groteskní "publikum" z internetu. :) ()

Bozvav odpad!

No nevím, co bych už dodala, neb vše podstatné už tu řekli ostatní, co to hodili do kopru.  Takže scénář je slabý a místy až debilní, výprava by ušla, vizuál poněkud nepřesný, velké chyby hlavně v detailech. Nic proti nikomu, ale všichni příčetní a alespoň základoškolsky vzdělaní vědí, že většina osob se v této minisérii vyskytujících, by v té době nepřežila ani týden. Nejde jen o černochy, ale i jiné menšiny, které by svou odlišnost prezentovaly jakkoliv otevřeně, by byly nejspíše upáleny, oběšeny, vyvrženy ( ne nutně v tomto pořadí) a následně ponechány někde viset pro výstrahu a obohacení jídelníčku krkavcům. Netvrdím, že to je tak správně, ale prostě to tak bylo.  Ále co, já si teď vsadila ve sportce a až vyhraji, zasponzoruji vznik filmu o Nelsonu Mandelovi a hlavní roli musí bezpodmínečně dostat Marek Vašut, je to skvělý herec a už ho v té roli úplně vidím, Mandela jak vyšitý. Za mne odpad, co také jiného, že?! ()

Arsenal83 odpad!

Liberálna idiokracia zúri okolo nás naďalej, užívateľ goodnic známy svojou úbohosťou ducha sa k nej ako správny rektálny speleológ prihlásil. Tešiť sa z prepisovania histórie len aby som vyhovel nejakým pseudokvótam sa môže len krajný libtard. Z jasne definovaných historických postáv budeme robiť černochov a na dvor dáme stádo buzerantov a lesieb, pretože u Henricha VIII. to isto bolo tak. Tento seriál je extrémistický. Extrémne vnucuje politickú korektnosť. ()

Deleatur

Plusy: Nejen výkon a zjev Turner-Smithové, ale třeba i Essieda, který se k ní hodil nejen typově, ale nabídl i jinou interpretaci bratra Boleynové než jen ufňukaného lehkomyslného floutka. Silné komorní drama v poslední epizodě. Mezi: Nápad obsadit černošské herce - sice jsem to viděl účelněji než pouhý blackwashing, ale i mě napadlo nelichotivé vysvětlení: využili předsudků diváků, aby přiblížili kontroverznost Boleynové ve své době. Zároveň si myslím, že to nemusí být hned odpor, stačí pocit nepatřičnosti, který by u bílé herečky v roli už ve středověku vzdělané, emancipované a ambiciózní šlechtičny nebyl tak silný. Mínusy: Lacinější výprava. Slabší začátek a prostředek, kdy i kontroverzní obsazení nedovolovalo se na postavy hned navázat. Matný Stanley v roli Jindřicha VIII. I kdyby to byl další dobrý tah - byl tak srozumitelnější jeho strach z inteligentních a nepřizpůsobivých Boleynovic sourozenců. Hodnocení: 73% (a 4* za odvahu, Turner-Smithovou a sílu závěru). ()

• Zda má ztvárnit Boleynovou se herečka dlouho nerozmýšlela. „Scénář, který Eve připravila, mě okamžitě zaujal. Zkoumá se v něm nesmírná síla Anny Boleynové, její smrtelné slabosti a zranitelnosti,“ prohlásila Jodie Turner-Smith. (Duoscop)