Série(3) / Epizody(24)

Rozpolcený, ale odvážný Dračí rytíř musí využít sílu draka, kterou v sobě nosí, aby porazil zabijáckého démona. Výpravná fantasy podle online hry. (Netflix)

Videa (4)

Recenze (36)

Milano33

Neskutočne silný zážitok, seriálová adaptácia Doty sa jednoducho podarila! Seriál obsiahol takmer všetko, čo od slušného fantasy očakávam. Malo to pútavý priebeh, duchaplný námet, epické bitky, dobrodružný nádych, dobovú atmosféru, temný tón, intrigy a správne vycibrený humor, ktorý bol prostredníctvom podarených hlášiek skvelo dávkovaný. Tiež nesmiem zabudnúť na drakov, a elfov, ale i mnohé iné fantasy elementy. Samotný fantazijný svet oplýva bohatou históriou a zaujímavým loreom. Nemám problém nazvať tento seriál grimdark fantasy, keďže perfektne zachytáva prvky fantasy reailzmu. A čo sa týka postáv, tie sú báječne prekreslené a dá sa do nich úžasne vcítiť. A páči sa mi práca i so symbolikou, meteforami, kontrastom a paralelami, ktoré dokonale zasievajú pocit, že i sebamenší človek môže mať zásadný vplyv na konflikt kozmických hráčov. ()

ArsenalEagle

Já, svého času LoLkař a Dotou prakticky nepolíbený, jsem taková polocílovka. Anime mě nikdy nebralo, u MOBA her jsem kdysi strávil ehmm.. stovky hodin, a přestože to bylo u barevnější konkurence, tak mě lore Doty oslovil. Postavy jsou super a tvůrci si s nimi mohou skutečně vyhrát, protože mají pouze jejich hrubý vzhled a základní charakteristiky a tedy vystavění jejich charakterů a příběhů je zcela na seriálu. Fantasy prvky jsou výborné, příběh a celková výstavba světa funguje nadočekávání dobře a anime styl seriálu nakonec opravdu sluší. Po dávce prvních osmi dílů jsem spokojený a rád budu pokračovat. Edit po 2. sérii: Druhá série mi přišla překvapivě o něco zmatenější, než první a trochu jsem se ztrácel, přestože jsem první knihu viděl teprve před necelým rokem. Každopádně tento neduh je vyvážen zajímavými novými postavami, brutalitou a nečekaným množstvím šokujících smrtí. ()

SonGokussj

Možná by pomohlo, kdybych DOTU někdy hrál, ale i větší znalost lore by asi vyústila v podobný komentář. Animací se inspirují u Castlevania, akorát na to mají tak 1/4 finance. Příběh uspěchaný, postavy mění svá přesvědčení z minuty na minutu, poslední díl by vydal tak na tři, nechali otevřený konec, protože je to asi cool a celkově prostě... Zbytečně nasoukaná tuna věcí do 8 episod. Není chvíle, kdy člověk vydechne, nad něčím se usměje, zamyslí se. Pořád se tam něco děje jen proto, "aby se něco dělo", konflikty jen proto, že už dlouho konflikty nebyly, plno věcí nevysvětleno, s výše zmíněnou Castlevanií se to nedá srovnat. Žádný charismetický klaďas ani záporák, žádný celistvý příběh, takové... Meh. AM a dragůn 45 % ()

Netflix trefil hit herního fenoménu Doty a vytvořil poutavý Anime seriál, který poutěší fanoušky Doty i anime zpracování. Je to hezký fantasy svět s elfy, bandity, mágy a draky, kde jsou sympatické postavy, hezká kresba, slušná akce, kde potěší řízné Rko, poutavá výprava i zajímavý příběh, který rozhodně strhne a nikdy nezačne vyloženě nudit, za což vděčím i krátkým 30 minutovým dílům. Jsem spíš fanoušek hry LOL než Doty a anime seriály vyloženě nesleduji, ale tohle jsem si užil. Design draků je úžasný a jakmile z nich stříká krev, není si nač stěžovat. 8/10. ()

Ellmariachi

Hry mám nahráno pár hodin a pamatuji ještě první verzi, která vycházela z postav Warcraftu. I tak mě ale ve velkých uvozovkách známé prostředí nalákalo a pustil jsem se do toho. Celé to má velký potenciál, ale zde na ploše pár dílu se zatím nestíhá. Náznakem je nám vysvětleno pozadí konfliktů a některé postavy by si zasloužili více uchopit. Jedno mě ale hrozné láká. První série mi pocitově přišla jako prvních pár dílů GoT, kdy jsem cítil, že by to mohlo být asi fajn, a tvůrci mě zatím jen lákají na to co má přijít. Pokud to tak je, nemůžu se dočkat. Zatím 75 procent. ()

• Jde o adaptaci úspěšné videoherní série ze žánru MOBA. (Mahriz)