Snivokraj

• USA Slumberland (více)

Mladá dívka Nemo (Marlow Barkley) s pomocí velkého stvoření, napůl muže a napůl netvora, cestuje do mystické země ve svých snech, aby hledala svého zmizelého otce. (TommyZR)

Videa (6)

Recenze (114)

Bozvav

Vizuálně vymazlený příběh o tom, jak najít svůj sen a zda je dobré jej vlastně hledat. Škoda jen, že je film   dějové neucelený, místy až kýčovitě přeplácaný. Vlastně by se dalo s klidem řící, že vizuální stránka je zde na úkor samotného příběhu, byť pointa nakonec byla a docela hezky vyvedená. Jason Momoa v pro sebe netypické roli Flipa neselhal, ale že by vyloženě zářil, to se také říci nedá. Naopak, Marliw Barkley v roli Nemo a Chris O Dowd v roli Filipa byli excelentní. Hudba hodící se. Za mne jako celek lehce rozporuplných 70%. ()

Anderton

Nakrútiť detské fantasy bez toho, aby pôsobilo vizuálne negýčovo a nepôsobilo ako "taškařice" je celkom umenie a Lawrence to, aspoň podľa môjho vkusu, bez problémov dokázal. Občas si spomeniete na Karla Zemana, občas na Inception, občas sa zasmejete vydarenému fóriku (prebudenie mníšky, fotenie vo výťahu). Ide o príbeh s antagonistom - radcom, ktorého úlohou je byť iný ako hlavný hrdina a ktorý je aj zaujímavejší. To sa podarilo podľa toho, ako máte radi Momou, možno film kvôli nemu odsúdite. Atmosféra je skôr melancholická a rozprávanie, aj napriek množstvu vizuálnych hodov, pomalšie, čo ma príjemne prekvapilo. A záver dojal. ()

Eterninox

Faunův Labyrint pro mladší cílovku. Barevnější, akčnější, doslovnější a američtější. Náročnější diváky budou iritovat nedovařené greenscreeny, a kdo se těší na neochvějného sympaťáka Momou, potěšen taky nebude. Otravnost jeho postavy nicméně dává smysl z hlediska zápletky, a ve výsledku je vlastně středobodem narativního oblouku. Celkový dojem také zlepšuje obstojně silný (ač trochu předvídatelný) závěr, který stravitelně ale neuráživě završuje ústřední motiv pomíjivého dětství. Pokud někdy budu mít potomstvo, dokážu si představit, že až přijde čas konfrontace se strastmi dospívání, pustím jim Slumberland. 70% ()

filmfanouch

Snivokraj je přesně ten typ filmu, který je nejideálnější z paměti dostat nejrychleji možným způsobem. Svět s potenciálem je totiž spláchnut ve vizuálně kýčovitém podání, s tvůrcem za kamerou, který umí, ale tady jde proti sám sobě a především zápletkou, která v průběhu popírá sám sebe a opět vyvolává pocit, že Netflix ještě nezačal najímat dramaturgy ve velkém. Pár světlých momentů, které dokonce koketují alespoň s polovičním naplněním potenciálu, sami o sobě tento film nezachrání.... ()

RAFT

Režisér Lawrence natočil rodinný film.Divka nemo cestovala do země s netvorem při hledání svého otce.Každopádně je film pro mladší tak, 10-14plus.Jinak pěkná podivaná akorát si myslím že, za týden už si na film nevzpomenu . Každopádně režisér má navíc co natočil film constantina který , je dost pecka , tak zbylé jeho filmy nic moc a to se sním táhne několik let. Už aby natočili pokračováni Constantina . Za mě 60 % ()

• Film sa natáčal v Toronte (Kanada) od 9. novembra 2020 do 5. februára 2021. (Arsenal83)