V roce 2552 bojují lidé na planetě Madrigal o nezávislost na Zemi. (SkyShowtime)

Recenze (62)

dO_od

// To nejdůležitější - tedy akce - je tady zároveň to nejmarnější. Drama v pozadí připomíná horší Expanzi, výpravou je to možná ještě níž, a co se obsazení týče, i blbá Nadace od Appleu na tom byla líp. Po relativně lákavých trailerech tak přichází veskrze znechucení, a do dalších epizod bych se musel hodně přemlouvat. 3/10 ()

MoiJe

Hry som nikdy nehrala a trailery som nevidela, išla som do toho teda len s povedomím, že ide o scifi podľa hry a veľmi potenciálne odpad. Takže som potešená, že odpad to nie je. Uvítala by som menej hluchých miest a hlas Master Chiefa ma nalákal na viac než Pabla Schreibera, ale v zásade pilot môže byť a dúfam e2 bude menej o rodine a nových priateľstvách a viac o akcii. ()

Solverino

Tak akce je celkem slušná, pěkná řežba hned od začátku. Velmi koukatelné. Hry jsem hrál kdysi v dávnověku, první díl je celkem realistický. Trochu zklamal hlavní hrdina, zatím nijak zvlášť svoje charisma neprodal. Asiati mi nevadí, ani ta holka, je celkem sympatická (hlavně pěknej hair cut). Spoiler: Master Chief si sundá helmu hned v první díle?! To jako fakt?! ()

molcan2

Ako fanúšik tejto série už viac ako 10 rokov môžem povedať len toľko, že séria je naozaj skvelá, dobré vfx, ktoré málokedy klesá, dobrý rytmus a dobrý scenár. Reálne je vo videohrách veľa vecí, ktoré bolo ťažké zachovať, a nevidím veľký problém v tom, že sa nedržia oficiálneho lore. Od zvyšku sezóny mám veľké očakávania. ()

zipacna

Hru jsem nikdy nehrál a v posledních letech viděl pár hraných i animovaných věcí ze světa Halo. Byl jsem z toho hodně zmatený (různé planety, různé časy). Tak doufám, že mi to konečně tenhle seriál pořádně vysvětlí. Po letech čekání jsem se konečně dočkal. Letos jsem se těšil na tři pilotní epizody (ST: Picard, ST: SNW a Halo). Picard rozhodně se svým otvírákem k druhé sérii zatím vede, ale i tenhle pilot byl celkem povedený. Uvítal jsem, že to nebyl nudný a ukecaný představovací díl, ale rovnou mě vtáhl do otevřené války. V té sice bojují tři strany, po prvním dílu vlastně nevím, kdo je klaďas (UNSC asi nebude tak úplně jako Federace ze ST) a Covenant se po prvním setkání tváří jako nějaké společenství více ras. Jsem hodně zvědav, jak se to "vyvrbí". ()

• Můžeme zde vidět head-up displej uvnitř Master Chiefovi helmy, který je prakticky identický jako ten ve hře. (spacemaster)
  • Energetické štíty Covenant mimozemšťanů v seriálu, stejně jako ve hře, jsou velmi odolné vůči projektilovým zbraním, ale zranitelné plazmovými výboji. Lze to vidět při jejich útoku, kdy bez potíží odolávají hromadné střelbě bránících kolonistů, ale zničí je i jeden výstřel z vlastní zbraně, když Master Chief (Pablo Schreiber) ukořistí jednu mimozemskou pušku. (spacemaster)
  • Energetický štít Master Chiefa (Pablo Schreiber) při přestřelce zkolabuje pod zátěží a Master Chief je donucen se dočasně ukrýt, aby se štít zregeneroval. Jde o odkaz na herní mechaniku dobíjení štítu a seriál dokonce používá stejné zvukové efekty pro dobíjení štítu jako hry. (spacemaster)