Recenze (419)
Zlatá šachta (1979) (seriál)
Seriál si pamatuji jen okrajově, ale písničku (ústřední melodii) si broukám občas do dnes!
Markýz de Bois-Doré (1976) (seriál)
Dodnes si pamatuji na stárnoucího markýze a krásnou dívku, do které se zamiluje. Pěkný historický seriál.
Případ Jessiky McClureové (1989) (TV film)
Velice napínavý film, podle skutečné události mě kdysi vtáhl tak do děje až jsem na konci ukápl slzu, jak mě to dostalo. Hodně dojemné ...
Příběh o Zoufálkovi (2008)
Docela pěkný animovaný film s kouzelným hlavním hrdinou Zoufálkem, který ač byl vzrůstem malý, tak měl velké srdce (samozřejmě i uši) a chtěl se stát rytířem. Pravda konec byl takový zvláštní, ale i tak celkový dojem za ***! Dcera se v kině bavila náramně a určitě by dala více ...
Zatopené osudy (2008) (seriál)
Moc pěkný dokumentární seriál o lidech, kterým přehrady vzaly domov a zbyly jim jen vzpomínky... Poutavě o přehradách vypráví Miroslav Vladyka a o každé stavbě se dozvíme plno zajímavých informací.
Temná legenda (1998)
Tento horor se mě hodně líbil, byl tajemný a drsný. Nebylo to sice originální, ale já se u toho bavil i bál ...
Na cestě - Na cestě po Madagaskaru (2006) (epizoda)
Moc pěkný díl, a hlavně je to Madagaskar, takže nemůžu jinak :-)!
Sex ve městě (1998) (seriál)
Pro mě seriál o ničem , bez vtipu , bez krásných ženských a pořád dokola, prostě nuda ...
Repli-Kate (2002)
Ale jo, je to hloupoučké, ale párkrát se dobře zasmějete, celkem sranda na jedno podívání ...
Případ Dr. Horáková (1990) (TV film)
Opravdu otřesné , co se může stát, kdy nevinný člověk je ve vykonstruovaném procesu odsouzen k trestu smrti. Bohužel to nědělali jen komunisti. Prostě moc a síla vždy zvítězí nad obyčejným člověkem , je to hnus , ale historie a i současnost mě dávají za pravdu... Jinak výborně udělaný dokument, z jehož obsahu jsem byl ještě několik hodin po shlédnutí "mimo" , nejhorší byla ta beznaděj , inteligentní žena, která věděla, že ač nic závažného neudělala tak stejně nemá proti té mašinérii žádnou šanci, opravdu otřesné !!!