Poslední recenze (22)
Hardcore Henry (2015)
Illya odvedl dobrou práci. Bál jsem se, že to bude jen pár vypiplaných záběrů POV, ale film měl nakonec i celkem dobrý příběh, který jsem dokázal i nějak vstřebat. Akčních záběrů je ve filmu opravdu dost a snímek mě víc než překvapil.
Čas na dobrodružství (2010) (seriál)
Tak tohle je spojení snad všeho... Děj ve fantasy prostředí s relativně zvláštním, až věkově mnohdy poskakujícím humorem, který je mimochodem naprosto geniální a každá věková skupina jej vnímá jinak, ale zároveň se tomu všichni zasmějí nebo aspoň pohnou koutkem úst. Vzhled postav a prostředí prvně budí dojem pohádky pro malé děti, ale zároveň tomu tak není. Humor je mnohdy oplzlý a zase zapůsobí jinak na dospělého, teenagera nebo dítě. Navíc fakt nechápu, že to všechny generace diváků baví, asi to úžasně optimisticky naladěnou atmosférou, kterou seriál vydává a když na něj koukám, nedokážu myslet na nic jiného, než na to kdo další políbí Jakovi zadek. GENIÁLNÍ...
Robocop (2014)
Ani se nedivím, že to byl propadák... Tvůrci na něm sice vydělali nějakých 140 miliónů dollarů, ale to jen díky názvu filmu a nadšeným fanouškům co si z nostalgie zašli do kina, ale asi neodcházeli s radostí. Efekty, kamera i obsazení jsou asi nejlepší vlastnosti filmu, příběh není ničím zajímavý a co se týče porovnání s původním RoboCopem z roku 1987, tak tyto dva filmy jsou k sobě blízko, asi jako křesťané k muslimům. Jediná společná věc je název filmu, jinak nic víc a to ani jméno hlavního hrdiny není stejné.