Poslední recenze (173)
Velká ryba (2003)
Tenhle Burtonovo film jsem hodně dlouho odkládala a vlastně sama ani nevím proč. Spousta ze zdejšího osazenstva píše, že je tam minimum Burtona, ale já tam těch prvků stále vidím celkem dost. Jo, je to jiné, ale příjemně jiné. Na Beetlejuice stále nedám dopustit, ale i přesto si tento kousek opět někdy ráda pustím. Ještě mi zbývá Ed Wood a můžu slavnostně prohlásit, že jsem od Burtona viděla naprosto všechno. Tak.
Padesát odstínů šedi (2015)
Přiznám se bez týrání, že jsem si po letech doplnila vzdělání a během dvou dnů jsem přečetla jak klasické Odstíny, tak Odstíny z pohledu samotného Greye. Byla jsem dost překvapená tím, jak samo se to čte, i když některé pasáže na mě působily trochu jinak, než bylo asi původně zamýšleno. A tak jsem se u toho alespoň dobře pobavila, no. Oproti tomu byl ale film totálně uhozený, děj trochu pozměněný a ostříhaný, prostě to celé působilo pitomě a trapně, ačkoliv v knize mi to tak nepřipadalo. Ale ono to vlastně celé není špatně natočené, jen knižní předloha je sama o sobě jednoduchá a tak se z toho asi nic lepšího vykouzlit nedalo. Odpad to zdaleka není, ale žádná bomba taky ne. Jo, a jen pro informaci - BDSM mě to taky nepřipomnělo provozovat.
Ahoj, cizinče (2016)
Tady jsem prostě nepochopila smysl a to modelínové cosi mi bylo ultra protivné.