Recenze (562)
Žena ve vodě (2006)
Dobre tak Shyamalan si natočil rozprávku pre seba a dúfam, že ďalší jeho film bude opäť super.
Let's Dance (2006)
UUUUUhhh spojíme balet a hiphop a pridáme lovestory a budú prachy hurá(taký bol asi myšlienkový pochod scénáristu...).
V zajetí rychlosti (2005)
Dojímavý príbeh o starnutí a dosiahnutí svojho cieľa(pevnej vôli), ktorý vďaka Hopkinsovi naozaj dojme.
V tom domě straší! (2006)
Inovatívny animák(horor pre deti-čo tí američania nevymyslia-čo tak detské porno???No nič.)
Rozchod! (2006)
Z toho námetu sa dalo vyťažiť viac, ale nepodarilo sa(možno mi len nesedí komediálny "talent" Vinca Vaughna)...
Super Size Me (2004)
Poučný dokument o škodlivosti fast foodu.Ja som sa síce nepoučil lebo keď som bol v Usa tak som z fast foodu pribral asi 10 kíl(aj teraz by som si dal Big Maca):)Ale je to svinstvo, vo tom žádná:)
Hadi v letadle (2006)
Super komédia plus Samuel-ja som sa naozaj veľmi bavil. Za 5, aby som trochu vylepšil priemer filmu, lebo také hodnotenie si nezaslúži:(.
Miami Vice (2006)
Ďábel nosí Pradu (2006)
Skvelý soundtrack, skvelá Meryl Streep, inak však nič nové pod slnkom(keby som bol žena asi umriem blahom z tých lodičiek a kabátov a neviem čoho, ale našťastie nie som).Inak kto pozerá americký remake seriálu The Office, Steve Carell tam v jednej časti veľmi pekne napodobňoval Meryl práve z tohto filmu:)
Casino Royale (2006)
Mne naopak ta realistickejšnosť(uf to je slovo)nového Bonda vadila...Vrátiť Pierca Brosnana a pre mňa za mňa aj lietajúce autá, len nech je to zábava.