Poslední recenze (289)
Barvy zla: Červená (2024)
Polská kriminálka podle knižní předlohy, která Vás rozhodně nudit nebude. Poláci totiž točit umí a moc si neberou servítky s tím, co se smí a nesmí a co je za hranou a co ještě ne. Barvy zla jsou skvělou trilogií a i když je tu samozřejmě pár věcí pozměněných, nenudila jsem se, bavilo mě to a plottwist na konci s příběhem dobře zatočí. Skvělá kamera, výborné herecké osazenstvo. Jasně, není to úplně 100% ve všem, ale když to srovnáme s 90% našich filmů, tak jsou Poláci opravdu někde jinde. Moje hodnocení: 9/10
Manželé Stodolovi (2023)
Tak já Vám nevím, jako milovník true crime mám samozřejmě o Stodolových načteno a nakoukáno co se dalo, ale ten film ve mě zanechal tak maximálně rozporuplné pocity. Herecké výkony skvělé, tady nemám co vytknout, ale jako celovečerák a ještě určený do kin to na mě prostě nefunguje. Vlastně jsem se u toho hrozně nudila a nevyvolalo to ve mě absolutně žádné emoce. U filmu, který zpracovává tohle téma a odráží se od skutečných událostí bych čekala, že mi nebude úplně dobře, místo toho jsem málem třikrát usla, což se mi třeba u krimi dokumentů na Netflixu, které jsou na jedno brdo nestává. Neberu nikomu to, že se mu to v rámci nějakého "artového" pojetí líbilo, ale já z toho nadšená rozhodně nejsem. Moje hodnocení: 6/10
Tancuj Matyldo (2023)
Velmi komorní film s hvězdným obsazením, který ukazuje lidem svět alzhemeirovy choroby nejen z pohledu nemocného, ale především blízké rodiny, která si sama musí najít styl, jak se s novou situací vypořádat. Za mě osobně jako člověka, který rozklad svého blízkého s alzhemeirovou chorobou zažil je tenhle film opravdu velmi povedený, komorní a přesto všechno natočený s citem k oběma stranám. Obsazení naprosto skvělé, tak nemám co vytknout. Po dlouhé době český film, který udržel mou pozornost po celou dobu a na který se ráda podívám znovu. Moje hodnocení: 9/10