Poslední recenze (19)
Chata v horách (2012)
Nechápu jak takovou blbost může někdo přirovnávat k Pach krve. Tohle je něco za způsob Resident Evil a vůbec to není typický horor, kde parta kamarádu jede do lesa přežívat před kanibaly. Tento děj mi vůbec nedává smysl a nechápu, jak tam může vůbec hrát Chris Hemsworth. V životě se na tohle už nepodívám. Ty 2 hvězdičky jsou za snahu něco vytvořit za obsazení herců.
Noemova archa (2024)
Člověk by čekal, že to bude mít animace jako Doba Ledová, ale že ve výsledku vůbec, jak nepovedené loutkové divadlo s příšernými animacemi, mohli se snažit víc. Náhledovka zaujme a u filmu usnete.
Argylle: Tajný agent (2024)
Asi bych nedoporučoval jít na to do kina, není to zase takový zázrak, ale nebylo to nejhorší. Jen mě mrzí, že se tam Henry Cavil a John Cena objevili opravdu jen na chvilku. Pár scének tam bylo velice originálních a zbytek vůbec nedávalo smysl a moc mě to nebavilo. Předělání vzhledu Bryce Dallas Howard na bývalou agentku jsem nepochopil, ale moc dobře to nevypadalo. Na jednorázový film dobrý, ale už bych se znovu nepodíval. Za mě 3 hvězdičky.. (ten taneček v dýmu nejlepší) :D