Poslední recenze (93)
Rychle a zběsile 10 (2023)
Takovou blbost jsem dlouho neviděl. Série Rychle a zběsile se až do osmého dílu tvářila v rámci možností relativně seriozně, ale poslední dva díly jsou opravdu úlet. Kupodivu, ale musím říct. že u desítky jsem se skvěle bavil. Bavil jsem se naprosto nesmyslnou a přepálenou akcí, opravdu cringe dialogy a tím jak většina herců v čele s Momoou si z celé téhle série dělá prostě legraci. Do toho zástup sexy hereček(Theron, Rodriguez, Emmanuel, Brewster, Larson, Melchior) a naprosto šílený záporák a já musím říct, že jsem si to užil víc jak druhého Avatara. Na pokračování jsem fakt zvědavej.
Avatar: The Way of Water (2022)
Po 13 letech od skvělé jedničky přichází James Cameron s druhým dílem Avatara a upřímně já čekal mnohem víc. Cameron sice posouvá digitální technologii zase o kousek dál, a tak The Way of Water vypadá na pohled opravdu nádherně, ale nic moc jiného prakticky nenabízí. Příběh je podobný jako u původního filmu, akorát už ne tak úderný, hudbu ani moc nebudete vnímat a postavy jsou chabě rozpracované. Ani akce mě moc nedokázala strhnout, závěrečné bitvě v jedničce se nevyrovná. Vypadá to sice krásně, ale je to jaksi bez duše a emocí a to je na jeden z nejočekávanějších filmů poslední desetiletky prostě málo.
Avatar (2009)
James Cameron všem ukázal jak se dělá pořádný blockbuster a také to, že je králem moderních technologií. Revoluční film s perfektní vizuální stránkou, hudbou, obehraným, ale úderným dějem a s trochou ekologického poselství. Toto dobrodružství na Pandoře budete milovat.