Poslední recenze (461)
Krvavý Johann (2023)
Ve stopách tvorby Lucia Fulciho se jako kdyby vydal tento Johann. Gore a nechutné scény tak nějak pospojované beze smyslu. Tady ale je kromě absence příběhu i absence atmosférična. A bohužel to není ani ta komedie. Vždy podporuju takovéto české pokusy, ale toto se bohužel nepovedlo. Ale jen se pánové a dámy snažte dál, další dílko určitě taky rád shlédnu.
Supersex (2024) (seriál)
Rozhodně lepší než dokument Rocco, který v roce 2016 dokonce putoval českými kiny. Myslím si, že stojí za vidění. Roccův vztah k rodině je rozhodně zajímavý a členové rodiny mnohdy bizarní kreatury. To jak se všechno točí kolem Tommasa je ale až iritující. Rocco je vykreslen jako polobůh, kterému podlehne každá žena a jak všichni víme, nemusí umět mluvit žádným cizím jazykem, ale jeho péro je mezinárodní.
Chudáčci (2023)
Lanthimosův a Emmin vrchol. K dokonalosti dotažené to, co se ladilo ve Špičáku, Humrovi, Jelenovi nebo Favoritce. Hodně zvláštní, těžce uchopitelný a stravitelný, ale strhující. Ta stylistika! Jako kdyby to spolu tvořili Lanthimos s Gondrym a radil jim Stuart Gordon a Brian Yuzna.