Nadějný hudební skladatel, který má třicítku na krku, řeší milostné vztahy, přátelství i strasti života umělce v New Yorku. (Netflix)

Recenze (139)

hroubek

Lin-Manuel Miranda je extrémně šikovný chlapík. Umí vytvářet krásnou hudbu, texty jenž mají hlavu a patu, a teď ukazuje, že mu režisérské řemeslo není cizí. Je vidět, že tento projekt je srdcová záležitost a Miranda chce, aby se diváci dozvěděli o Jonathanovi Larsonovi. Navíc je to pojaté jako částečná biografie/muzikál o tvorbě muzikálů/hezký film o přátelství a lásce. Po vizuální stránce je to krásně natočené a má to působivé scény. Miranda to hezky natočil, a na film se dobře kouká. Hodně moc se mi líbila kamera od Alice Brooks, která je netradiční a využívá různé úhly, dlouhé záběry, montáže atd. Bohužel mám trochu problém s délkou filmu a počtem písní.  Přišlo mi to delší, než to ve skutečnosti je. Písní je ve filmu opravdu hodně a některé písničky byly neustále o tom samém a chyběla mi nějaká výraznější. Celý film stojí a padá na hereckém výkonu Andrewa Garfielda. Pro Garfielda je to herecký koncert, ve kterém předvádí, jak moc je talentovaný a šikovný herec. Líbil se mi výkon Alexandry Shipp, protože svou roli zahrála s přehledem. Velkým překvapením pro mě byl Robin de Jesus, jelikož jeho linka je opravdu hodně moc dojemná. Tohle není úplně vděčná divácká podívaná, ale to více je třeba si jí vážit. tick, tick...BOOM! je zajímavý a působivý muzikál, která má, co nabídnout. ()

vydumnica

Jedným slovom WoW!!!! Úžasný muzikál a dráma zároveň. Skutočný príbeh, ktorý ma úprimne dojal. Fenomenálny herecký výkon Andyho Garfielda, ďalšie WoW!!! Nádherná hudba a texty, znova hovorím WoW!!! Miranda ma tentokrát milo prekvapil ako režisér, Garfield spevom. Krásne!!! Skutočne krásny, silný príbeh, ktorý má hĺbku. Každý jeden text a dialóg tu má význam. " They're singing Happy Birthday, You just want to lay down and cry"👍Vrelo odporúčam. Chcem to vidieť ešte raz a potom možno ešte raz. ()

Botič

Proč je ke změně potřeba katastrofa? Tick, Tick...pár silných songů. Tick, Tick...pár slabých momentů. Tick, Tick...sympatická skupinka bohémů. Tick, Tick...zhudebnění nedělního brunche boží. Tick, Tick... rozpor mezi světem reklamy a umění totálně on point! Tick, Tick...devadesátkový New York je vždycky trefa do černého. Boom...máloco mě letos takhle rozbrečelo. ()

rikitiki

Pseudodokument o umanutém skladateli, který se obtížně snaží prosadit, nenabízí moc legrace. Parodicky je to pojaté jen lehce. Nemá to vtip a tím pádem tu máme žánr falešného dokumentu. Proč se na něj dívat, když stejnou práci odvede jakýkoliv jiný standardní dokument o skutečné osobě? SHRNUTÍ: Dokument o nikom, bez přidané hodnoty. ()

Arsenal83

Nemám rád muzikály, ale tu sa mi veľmi páčili pesničky. Ale to je tak všetko. Spev Garfielda som nemusel a ešte menej jeho útrpný výraz, bol celý čas akoby v kŕči až sa tam skoro celý dokrčil. Film priniesol povinnú politickú korektnosť, veď bol vlastne o Jonathanovi Larsonovi, ktorý nás predčasne opustil už v 35 rokoch a ktorý vo svojej tvorbe skúmal sociálne problémy multikulturalizmu, závislosti a homofóbie. Všetko v poriadku, ale na čo to trebalo ešte prikrášľoval a dali mu za partnerku mulatku? To sú na to nejaké kvóty na to? Nič proti Alexandre Shipp, je krásna a talentovaná. Ale ak sa bavíme o životopisnom filme, tak by sme to mali natočiť tak, ako sa to stalo a nie si vymýšľať bludy len kvôli trendom. Larson mal totiž bielu priateľku, jedine, že ma klame zrak, ale na fotkách žiadnu čokoládu nevidím. ()

Zajímavosti (12)

• Učitelka hudby na základní škole Barbara Ames, kde studoval Lin-Manuela Mirandy, měla cameo v tomto filmu. Předává Michaelovi (Robin de Jesús) květiny po jedné z jeho her. Miranda řekl, že Barbara Ames změnila jeho život a přivedla ho ke kariéře v umění. (KGBelik)
  • Andrew Garfield i Jonathan Larson, kterého Garfield ve filmu hraje, jsou držiteli ceny Tony (Larson ji však získal až posmrtně). (KGBelik)
  • Ve scéně nedělního oběda (hned poté, co Jon řekne „balance“) zazní na klávesách úvodní tóny písně „La Vie Boheme“ z muzikálu „Rent“. (KGBelik)