Nikdo nevyvázne živý

• Velká Británie No One Gets Out Alive (více)
všechny plakáty

Zoufalá Mexičanka bez dokladů se nastěhuje do zchátralého penzionu v Clevelandu. Jenže to, co tam zaslechne a uvidí, ji rozhodně neuklidní. (Netflix)

Recenze (125)

Eliott

Zpočátku měl film velké problémy s budováním patřičné atmosféry, ale jak se jednou dostane do správného rytmu, je to vážně paráda! Za zlomovou scénu bych považoval část, kdy se hlavní hrdinka poprvé střetne se dvěmi zápolícími entitami v jejím pokoji přesně v polovině filmu. Od této chvíle začalo být dílo poměrně napínavé a dokonce i strašidelné. Vidím to zhruba na pomezí, ale pokud se nakonec rozhodnu pro 4 hvězdy, bude to jen kvůli velice nízkému hodnocení. 71% ()

darkrobyk

Kombinace duchařiny s temným božstvem se vcelku vydařila. Když se příběh mexické migrantky Ambar ve Státech překlopí ze sociálního dramatu do fantastické roviny, začne vše pěkně odsýpat. Mexičtí bohové podle všeho toužili hlavně po lidské krvi a nejraději měli srdce. Tenhle si pochutnává na hlavách, zatímco ho obletují motýli atlasové. Ponurý dům jak z gotického hororu, neklidní duchové, rozmašírovaná hlava a noční můry, co se stanou skutečností. V podzemní svatyni číhá temnota a je nejvyšší čas, aby byla služba předána dalšímu. 3,5* ()

borec999

Nanajvýš priemerný horor, ktorý sa v prvej polovici tvári ako ducharina, no v polovici druhej sa zmení na sci fi monster horor. Film vyslovene nenudí, na druhú stranu atmosféra nie je tak silná aby som hovoril o vyslovenej kvalite alebo nadpriemernom zážitku. Jediné čo bolo nadpriemerné bola SPOILER postava ústredného monštra, ktorá sa mi vizuálne veľmi páčila cca podobne ako prezývka Aztécka vaginálna hrdložerka ktorú jej uštedril jeden užívateľ v komentári :) KONIEC SPOLIERU. Nič čo by som musel vidieť, ale na 1 pozretie to ešte ako tak ušlo. Slabšie 3* a 50% ()

Gilmour93

Strašidelný casa, hijos de puta bratři majordomové a ve sklepení dentato puta z kamenné krabice. Latino Hellraiser z clevelandského penzionu pro nesvobodné dámy, který odpovědi na otázky ponechává na fantazii jednotlivého soudruha. Výživná poslední dvacetiminutovka se snaží zachránit, co se dá, ale to předcházející tuctové haunted-houseování s podtextem přistěhovaleckého údělu mně nedovolí jít s hodnocením blíž ke stropní vitráži. Kdo mi vysvětlí, jak sotva 50-ti kilová dívka s ošklivě zlomeným kotníkem odtáhne několik pater po schodech 80-ti kilového muže, tomu vyřídím zelenou kartu! ()

Davies182

Přeju Nevillovi ten celkem velký úspěch, se kterým teď boduje na všech frontách. Některé jeho věci by ale klidně mohly zůstat jen v původní knižní podobě, protože jak vidno, atmosféra se prostě v hrané verzi sem tam více či méně vytrácí. Fajn strašidelný thriller, který doplácí na odklon od mysteriózna v samotném finále. Méně akce někdy znamená více napětí. [Netflix] ()

• Natáčelo se v Bukurešti (Rumunsko), Clevelandu (Ohio, USA) a Londýně (Anglie). (SONY_)