Peklo

Epizody(6)

Na Zemi se zničehonic začnou zjevovat bytosti z jiného světa, které posílají lidi do pekla, a jedna náboženská skupina hlásá, že jde o boží spravedlnost. (Netflix)

Recenze (70)

Jaro.Krafcik

Po skvelom squid game možno fanúšikovia čakali od Kórejcov aj viac. Premrhaný potenciál. Príšery boli fajn ale strašne málo. Dosť sklamanie od netflixu. Aspoň že to malo 6 epizód. Viac by bolo utrpenie a ako pozerám komentáre pre niekoho aj teraz. Inak ten streamer bol dosť odveci. Peklo tak môžem hodiť do priemeru. 3* ()

ainny

Božíšku, co to bylo? U korejských seriálů jsem většinou silně nekritická, ale tady to vůbec nejde. Seriál má dvě části a mě více méně bavila jenom ta první. U té druhé jsem si nebyla jistá, jestli se nedívám na nějakou propagandu náboženské sekty. A ten patetický skoro konec? To jsou Korejci no. Tenhle seriál přinesl spoustu otázek a ani jednu odpověď. Jednou stačilo. ()

Martrix

Přestože se téměř polovina Jihokorejců nehlásí k žádnému náboženství, tak mystery seriály a filmy milují. A je vcelku jedno, jestli si autoři pohrávají s buddhismem, nebo křesťanstvím. Zpravidla se nerozpakují použít oboje. Vím to, protože už jsem pár takových seriálů viděl. Hellbound bohužel patří k těm slabším. A není to protože vlastně mysteriózní, ani hororový není. Spíš mi vadí, že postrádá drive a pro korejskou tvorbu typickou práci s postavami. Jakoby to bylo tvořeno rovnou pro západní diváky. Podobně jako Parazit ... . Co naštěstí nechybí je... rovněž typicky korejský přesah. Tentokrát se tvůrce opřel do pokrytectví nábožníků, lidské stádovitosti a sklonům řešit jiné názory a postoje pěstmi...v tomto případě často trubkou, nebo pálkou. Jakoby byla ta touha do někoho si praštit v DNA většiny asiatů. Pokud čekáte horor, nebo hutné drama, asi budete trochu zklamaní. Helbound má spoustu dobrých nápadů, zajímavých momentů a myšlenek, ale jako celek je to nepříliš vtahující a bez atmosféry. Konec řady láká k pokračování nečekanou událostí, ale na můj vkus už je to tak nějak navíc. Osobně bych spíš uvítal redukci na tři intenzivní epizody. ()

majo0007

Ak by ma seriál bavil, sfuknem ho na jeden záťah. Takto som sa s ním trápil 1 týždeň. Nasilu. Mohol mať kľudne len jednu epizódu a boli by ste z toho takí múdri ako po šiestej. Len tak z prče by ma pobavilo, keby sa seriál druhej sezóny už nedočkal... Tým pádom by sa zaradil mezi najväčšie kokotiny roka. ()

Ben Nevis

Přijde mi to trošku jako agitka proti katolictví nebo náboženství obecně. Vše se točí kolem sekty, která využila příležitosti a logicky získala moc. Nikdo se však nesnaží přijít záhadě na kloub, jenom přijali nové status quo. Navíc se Korejci rozhodli prorazit na evropský trh násilím pro násilí. Chybí mi tam vývoj postav. Kladně kvituji, že jsou tu Korejci normálnější než v Hra o oliheň. ()

• Seriálu předcházel korejský internetový komiks (webtoon) se stejným názvem. (ignorant)