Fate/Grand Order: Šúkjoku tokuiten - Kani džikan Solomon

• Japonsko Fate/Grand Order -終局特異点 冠位時間神殿ソロモン- (více)

Recenze (3)

Myslivir

Tak tohle byla docela rána do žaludku. Film stavící víceméně jen na finální bitvě k mému zklamání selhává tam, kde měly být ty nejepičtější momenty celého Grand Orderu, a to z docela jednoduchého důvodu - drtivá většina postav, co se objeví, v žádném anime nikdy nebyla, takže pokud divák nehrál mobilní hru nebo nestrávil celé hodiny čtením wiki článků, při nástupu hrdinů vidí jen unikající potenciál. Celá bitva působí jako scéna z Avengers: Endgame, ale člověk nezná dvě třetiny postav. Akce je překvapivě horší než v Babylonii a jakoby místy chyběla i hudba. Finální záporák také moc netáhne, chybí mu pořádný build-up.  Po zhlédnutí zůstane na jazyku jakási hořká pachuť, jelikož film jako takový není až tak špatný. Potenciál byl však větší. ()

PaTa.Freya

Tak bohužel velké Grand finále se koná v jaksi slabším duchu. :( Sice je to slaďárna na konci hezká, ale prostě tomu hodně chybí do slávy klasických Fate... ()

DaweForeman

Tak se nám příběh Grand Order ze světa Fate završil a v podobě řešení poslední singularity, která rozhodne o osudu lidstva - zda bude navždy zničeno nebo zachráněno. Jeden poslední boj, kde by člověk čekal spoustu epických momentů, jak už tomu u téhle značky bývá, ale bohužel se toho nedočká. Boj tu sice je a objeví se tu nejedno překvapení, ale bohužel žádný velký napětí se moc nekoná, jak už tomu bylo u jiných počinů. Je to velice ukecané, kdy boj se spíše svádí ostrostí slov o tom, co je vlastně lidstvo a lidství, a navíc je tu několik naprosto nepochopitelných momentů, které se jaksi autoři nepokusili vysvětlit. Obecně tohle neurazí, když člověk nemá co sledovat, ale od završení téhle dlouhé výpravy bych čekal opravdu něco jiného. Po hudební a animační stránce se to drží svého. ()