One Piece

Série(2) / Epizody(9)

Monkey D. Luffy, mladý pirát ve slamáku, se v téhle hrané adaptaci populární mangy vydá s pestrou partičkou přátel na velkolepou výpravu za pokladem. (Netflix)

Recenze (141)

JamesSi

Skoro zázrak. Nemělo by to fungovat a přesto to funguje. Hrané adaptace anime moc Netflix neuměl (Death Note, Cowboy Bebop), ale tohle se povedlo. Hlavně kvůli scénografii, kostýmům, dobře nacastovaným hercům a naprostému trefení správného tónu. Herci se svoje role užívají naplno a jedou naprosto na stejné "hrané anime" vlně. Monology, křičení útoků, emoce nadřeň. Ten herec, co hraje Luffyho je taky perfektní jako shonen protagonista. Ostatní jsou taky super od Zora po drsného velitele mariňáků. Všechni mají masivní charisma a všichni naprosto ví s jakou silou přehnanosti/upřímnosti postavy hrát. Nakonec i emotivní momenty (převážně ve flashbackcích) fungují na jedničku. Ocenit musím i make-up a kostýmy, které naprosto vytvářejí tento "hraný-animákový" styl. Takový pokus na západě jsme tu neměli od Speed Racera. Z původního seriálu jsem viděl jen cca 20 epizod a přišlo mi, že dávalo smysl, co změnili. Například Koby zmizí v anime po první epizodě a pak se dlouho neobjeví, nyní je tu celá mariňácká linka. A hlavní výhoda: Nemusíte sledovat 1000 epizod, aby jste byly v obraze. Lidi, Shanks je "doslova já". Follow you dreams, baby. Pirátství je zločin. Další série doufám brzo. ()

Jirka_Šč

Pozitivní, pirátské překvapení (doteď jsem netušil, že One Piece existuje)! Americká verze japonské mangy/anime oplývá hravostí a něčím příjemným, těžko popsatelným. Vzhled seriálu koliduje mezi pirátským středověkem a moderní dobou, aniž by to bylo divné. Místy béčkový vzhled a provedení do příběhu překvapivě přirozeně zapadají. Sympatická sbírka charakterů a dobrý děj mě donutili vidět celých osm epizod v kuse. Všichni, kdo mají ve svém nitru kus snícího dítěte, budou nadšeni! Trailer. ()

Lucasion

"I'm the man who's going to be the Pirate King!" Nejlepší seriálová událost nejen roku. Tohle je nejlepší seriálová událost od Stranger Things. Naprosto okouzlující svět, postavy a příběh snadno převedený z anime do live action seriálu. Po ukázce jsem se na Piráty těšil hodně, ale výsledek mě baví ještě víc než jsem čekal. Skvělý casting, soundtrack a kulisy. Chci druhou sérii! / U One Piece mám prostě jen čiré nadšení. Ten seriál mě baví každým coulem. Skvělá výprava, která dovedla z fantasticky absurdních kostýmů, situací a postav udělat absurdní a fantastické postavy, situace a kostýmy. K tomu parádní soundtrack a příběh, který v manze jede už dlouho přes dvacet let. Co se musí ale pochválit nejvíce je casting, který prostě nemá chybu. Nejen Luffy, ale i Zoro a Sanji. A samozřejmě i Nami. Ta je obzvláště perfektní a dokonalá. Vzhledem k tomu jak One Piece překonal veškerá očekávání, tak je jasný, že nás od Netflixu čekají další řady. Nevím jestli tedy dvanáct řad není moc přehnané, ale minimálně pět řad si dám s chutí! (90 %) ()

Lacike

Pôvodnú mangu nepoznám, lebo už dávno nemám dvanásť, ale mať dvanásť, tak som paf aj z tohto seriálu. Dnes mi to už ako celok pripadalo divné. Mix detinského humoru a miestami dosť drsného prístupu v akcii a v dabingu sa dočkáme aj pár tvrdých nadávok. Mne to na rozdiel od fanúšikov originálu pripadalo príliš naťahované. Oveľa viac by som privítal, keby to natočili ako dvojhodinový film, pretože tam bolo strašne veľa zbytočnej omáčky. Hlavne tie flashbacky o minulosti všetkých hlavných postáv by som úplne vystrihol. Všetky tie traumy z minulosti mohli uhrať ich predstavitelia v súčasnosti. Celkom ma bavila akcia. Humor ma občas rozosmial a postavy si ma získali.  Ale celkovo ten svet je divný a je tam fakt veľa vaty. Takže raz sa to dalo pozrieť, ale neviem, či si pozriem pokračovanie. No uvidíme. 6/10. ()

TORTERAjirka

WoW ! Musím říct, že už jsem od byla k tomuto dílu skeptická. Přeci jen vzít mladou hereckou crew a poslat je na moře s tím, že budou pirátit není úplně jednoduchá záležitost a ač zde casting rozhodně není hvězdný, tak musím říct, že to jako celek funguje skvěle a to zejména díky nabušeným soubojům, které jsou a dobře vytvořeným postavám. (Velká čest to přeloze). Masky i překvapivě dobré CGI jen výtečně doplňují nejlepší pirátskou akci od té doby, co jsem dokoukala Black Sails. 9/10 ()

Zajímavosti (23)

• Během Rogerovy (Michael Dorman) popravy je vidět zezadu Monkey D. Dragon a jeho ikonický zelený plášť, mladý Mihawk (Theo Le Ray), mladý Shanks (Matt Herrington) a mladý Smoker (Matthew Leck). Později je u pobřeží vidět i Mihawkova loď. Ještě docela vpravo je v jednom záběru vidět Buggy, tedy jeho modré vlasy a černý šátek. (KaraMikesova)
  • Když je v epizodě představena Alvida (Ilia Isorelýs Paulino), jeden z pirátů, Heppoko (Rendani Mufamadi), před ní drží zrcadlo, což je ironie, protože podle tvůrce mangy Eiičiró Ody je tohle přesně jediná luxusní věc, kterou na své lodi nemá. (KaraMikesova)