Policejního detektiva omrzel svět. Selhal, když zasahoval při masakru v restauraci rychlého občerstvení. Nyní bojuje o ztracenou reputaci u svých kolegů v oddělení, u známých ale i sám za sebe. (oficiální text distributora)

Recenze (81)

Olík

Tom DiCillo prostě umí – kriminální zápletka, komediální zápletka, romantická zápletka…….parťáci řešící navzájem svůj zadek, začínající scénáristi v šílených sakách ze sedmdesátých let, polda, kterého při přepadení zastoupí šestiletý chlapec……..zločinci, ochránci zákona, sexy chiropraktičky………originalita, ironie, cynismus, humor i drama a to vše zabalené do dárkového nezávislého balení. Nejlepší role (společně s 21. okrskem) pro Denise Learyho, až nebezpečně přitažlivá Elizabeth Hurley a samozřejmě nesmí chybět Steve Buscemi – Double whammy rozhodně patří k tomu nejlepšímu, co zplodila americké nezávislá scéna. ()

DannyBoy80

Slabší 4*. Parodie na ty správné hochy policajty ala Bruce Willis, kteří sami vyřídí stohlavý gang na jeden zásobník šestiraného koltu. DiCillo nabízí podobného týpka, který podělá na co sáhne i to na co nesáhne. Navíc má pekelného parťáka, který je zakukleným gejem. Do toho nám vstoupí sexy chropraktička a už to fičí jak na namydleném míči :) Zaháníme gangstery rybářským prutem atd. Docela povedená komediie, ale má to pár hluchých míst. ()

Chrustyn

Tom DiCillo je jedním z těch tvůrců, kteří netočí pro peníze ale pro sebe a proto, že to mají prostě rádi, tudíž může být pro některé diváky obtížné přijít jeho filmům na chuť. Mě zaujal už "Životem v oblouznění" ale přestože jsou "Bouchači a bouchačky" natočeni v komerčnějším stylu, nejsou ani zdaleka tak zábavní. Ale špatné to určitě nebylo. ()

Pete

Pohodový filmeček někde na pomezí nezávislé a "závislé" americké produkce, bohužel ale vyloženě druhá liga. Mě tady ten DiCillův lehkonohý styl strašně neseděl ke zvolené látce o trochu levém poldovy s bolavým cemrem a smůlou na patách. Je mi líto, ale režisér jakoby vynesl všechny triumfy v devadesátých letech, nemá už v novém tisíciletí co říct. Celou dobu jsem si představoval, jak by ten námět svého času uchopil takový Tarantino, nebo přímo DiCillův parťák Jarmusch, či zkrátka někdo vhodnější, byť klidně i s menším jménem. Bouchači vypadají jako film o průměrných lidech, který nevhodně natočil nějaký příliš inteligentní a talentovaný tvůrce, který ale tudíž svými obyčejnými postavami přímo povýšeně pohrdá. ()

klima777

Krimikomedie? Možná. Především film, jenž si tropí nehoráznou legraci snad ze 42 žánrových klišé v hollywoodském vesmíru. Místy je opravdu hodně vtipný. Místy se jeho meta-humor obrací sám proti sobě a vyznívá do prázdna. Tudíž základní otázka po smyslu veškerého hemžení zůstává... Přesto slušný počin. Na jedno podívání (2,4*). ()