Rodina je fuč a oddaný otec si poprvé po letech užije čas pro sebe se starým kamarádem – pařmenem, který chystá divoké narozeninové dobrodružství. (Netflix)

Videa (7)

Recenze (91)

Lucasion

Hodně prvoplánová a generická americká komedie. Škoda, že Netflix rovnou nepropisuje hodnocení ČSFD, jinak bych se filmu asi vyhnul. Chtěl jsem jen americkou komedii na večer. Tohle bylo hrozný. Dlouhý. Nesympatický. Nezábavný. Nudný. Bez nápadu. Víc šablonovitou a hloupou komedii jsme už dlouho neviděl. Jo, ještě jsem vynechal bezcharakterní. Ten film nemá fakt nic. I ten Mark Wahlberg se tam nehodí a hraje minimum. Me time, no time. (20 %) ()

ScarPoul

Hambrug raz natočil jednu výbornú komédiu I love you, man a odvtedy sa pohybuje vo vodách znesiteľného priemeru. A tým je aj Me time. Znesiteľný priemer. Má to v sebe veľa absurdností, nulovú chémiu medzi hlavnými postavami, ale zároveň to má tak hlúpe scény až je to miestami vtipné - či už sa jedná o korytačku alebo zlomyseľnosti v dome. Oceňujem, že sa to nehrá na niečo viac, než na rodinnú zábavu a možno práve preto som si to užil. Pripomínalo mi to najviac sériu Grown Ups od Sandlera. Filmy bez zápletky ale pre potešenie. A robené tak, aby nikoho vyslovene neurazili. A hoci chápem súčasné hodnotenie, musím povedať, že som si to užil podstatne viac, ako nedávneho Hartovho The Man from Toronto. ()

Trixinka

Byla to taková dost chaotická komedie, rozlítaná od jednoho prostředí ke druhému - rodinný život, škola, volný týden (golf, grilovačka), účast na oslavě (divočina, vymáhání dluhu, oslava přesunuta k Sonnymu domů), pomsta Armandovi (postel, boty, želva), konflikt s manželkou a dětmi. Prostě moc témat, moc linek a žádná nebyla moc dotažená a promyšlená. Účel tento film ovšem splnil, zabavil mě po namáhavém dnu. Ale znovu jej vidět nechci. ()

Likan7

Vykastrovaná, většinou trapná komedie, která nebaví. Nemám na Harta nějakou averzi, Wahlberga mám celkem rád, ale je fakt, že Marky Mark překročil padesátku a jeho filmografie má čím dál horší zářezy. Čas na sebe by chtěla být prvoplánovitou komedií, jenže je to zase jen "další film od Netflixu". Nudná, většinou i trikově dost hnusná (ta puma!) podívaná, u který jsem se převážně cítil trapně za ty herce (nasereme mu na postel, wtf?). Hamburg před pár lety natočil skvělý Proč právě on?, ale vypadá to, že to byla náhoda...Me Time je srajda bez vtipu. ()

misterz

Snaží sa to byť príliš veľa vecí naraz a nakoniec nesplní očakávania ani v jednej z nich. Je to ako keby ste sa pokúsili spojiť dva nesúvisiace puzzle do jedného obrazu - výsledok je chaotický a nepresvedčivý. A háumorné scénky sú robené dosť nasilu, hoci niektoré momenty sú zábavné. Celkový dojem je v tejto komédii pomerne odpudivý. Podpriemer. 40/100 ()