Série(10) / Epizody(67)

Dva přední angličtí komici, Hale a Pace parodují ve svých krátkých situačních scénkách uplně vše, co parodovat jde. Od Hippies, přes Hip hop až po Rock. Velmi oceňovaný seriál nezklame nikoho, kdo má rád anglický humor. (matestlust)

Recenze (199)

Merenre

Skečová show v klasickém stylu, která na rozdíl od silně avantgardního Monty Pythona nebo svérázného Velkovlaku víceméně dodržuje formální základy, vtipy mají pointy atd. Díly mají relativně stabilní úroveň, a i když to může chvílu trvat, než si člověk na ty dva a jejich humor zvykne, stojí to za to. Zejména Gareth Hale je ksicht k pohledání a nechybí vynikající český dabing. ()

superzurda

Vzpomínám, jak jsme v jednom baru po zavíračce hráli hru Čumíš na mě? A když už jsme se všichni váleli po zemi, s rozlitými pivečky a pokropený od hlavy k patě, majitel baru se hrdě postavil, povolil v kolenou, vypnul pánev a v blasti rozkroku se mu začala rozšiřovat jistá louže. Pak vykřikl: Ty si mi nachcal do kalhot!!!!! Jak můžu dát jiné hodnocení než pět hvězd? ()

boni

Bezesporu skvělý počin, který ani s přibývajícími roky neztrácí nic ze svého lesku. Velké množství tradičně britského humoru a opravdu výjimečně sehraná ústřední dvojice. To vše dělá z Hale and Pace za všech okolností vytříbenou zábavu. Na pět hvězd to ale rozhodně není, a to ze zcela prozaického důvodu, kterým je kolísavá kvalita epizod a jednotlivých výstupů. Každopádně to nic nemění na faktu, že mnoho scének se stalo opravdu kultovními, já mám asi takových pět, které jsem jeden čas omílal pořád dokola, a které patří vůbec k tomu nejvtipnějšímu, co jsem kdy viděl. ()

BarryLyndon

Jedna z nejvtipnějších věcí na kterou se dá napříč prakticky vším narazit. S těmahle pitomce bych si možná někdy rád drc do piva. Pro oba Oscara a pro ty co to nahrávají na youtube Nobelovku. (Pro autora komentáře Pulitzera) "Říká se, že kýchnutí má blízko k orgasmu, to mohu potvrdit. Obojí dělám do kapesníku." ()

burg

Tak nevím, některé scény byly regulérně bravurní (Bitka v hospodě, nebo Jak velký jsou ty rámečky 6x4?), ale u jiných jsem nevěřil vlastním uším i očím. Ostrovní humor mám opravdu rád, mnohem radši než jakákoliv komedie z USA, ale tohle mi přišlo jako naprostá kravina srovnatelná s naším TELE TELE.. Nebo jsem se ocitl při sledování v jiném rozměru? Víc jak 3* z toho nevypotím a to i se zavřenýma očima ()