Narušitel

• USA Intruder (více)

Nebezpečný zabiják zůstává se zaměstnanci samoobsluhy po uzavírací době a začíná se odvíjet napínavé drama. (Hollywood Classic Entertainment (H.C.E.))

Recenze (109)

Andersis

Klasický horor let osmdesátých. Geore efekty sou opravdu na úrovni. Potěší orginální vraždy (lis) a hlavně napětí a atmosféra. Hudba je správně dráždivá a herci nejsou prkení. Mě nejvíc zaujali bratři Ramiové. Narušitel patří k těm nejlepším Béčkům, ikdyž se pár logických chyb najde vůbec to nevadí. ()

Campbell

Intruder je naprostý unikát, je to méně známý film s naprostou hereckou třídou. Raimi brothers, Bruce campbell, Spiegel, Bender. No prostě parádička. Slasher to je jak má být, příjemná atmosféra super herci, vraždy na úrovni(i když ne takovej druh kterej je nechutnej). Film si drží laťku mezi hororem a groteskou, občasné vtipné vsuvky jsou parádní a pobaví, ale přitom to nejsou vyloženě vtipné momenty, ale jsou spíše čenohumorné. Palec nahoru. ()

Fox Mulder

Slaboduchý béčkový slasher z konce 80. let od režiséra Scotta Spiegela (kamarád Sama Raimiho). Na první pohled je vidět, že Spiegel se snažil natočit dobrý krvavý slasher, ale moc se mu to nepovedlo. Některé uhozené scény střídají špatnými dialogy a tak to jde celý film. Jediný klad tento film má opravdu snad jen ty masakry, které jsou opravdu lahodné. Jinak Spiegele styď se, to si říkáš spolupracovník Sama Raimiho!!! ()

sidzej

Mam rad slashery ale toto dielo malo tak prisernu reziu, strih, kameru a vraha ze mi "dramaticke sceny" prisli doslova na smiech. Nulovu atmosferu dorazil maximalne dementny koniec takze jedina vec ktora sa na tejto amatercine da ocenit je vcelku slusne gore. Skoda premrhaneho potencialu. Zial nie kazdy vie navodit atmosferu ako Carpenter. ()

Zayl

Béčko jak se patří. Intruder je zasazen do supermarketového prostředí a přináší sebou vše, co takové béčko má obsahovat. Samotný začátek je vcelku nezáživný a není dobrou předzvěstí, že by se snad mohlo jednat s nabývajícími minutami o slušnou zábavu, jenže ejhle, druhá polovina je doslova vizuální výstavka kvalitního gore a o to víc vynahrazuje nepříliš povedenou úvodní část. Chybí tu snad jen charismatičtější vrah a celkové rozuzlení, přesto jsou vraždy natolik kvalitní, že tohle se přejde. Rovněž se nedá upřít snaha o zasazení humoru, který trochu odlehčuje úvodní dění. Intruder je slasher dvou zcela rozdílných polovin, a snad i díky velmi dobré druhé polovině se mi zalíbil. ()

Zajímavosti (11)

• Aj keď sa dej príbehu odohráva počas jedinej noci, je si možné všimnúť, že sa v obchode pravidelne menia čísla časopisu TV Guide. Film bol totiž natáčaný niekoľko týždňov v skutočnom obchode Bell v Kalifornii po skončení jeho otváracích hodín. (beso74)
  • V Itálii vyšel tento film pod názvem Terrore senza volto, což v překladu znamená Terror bez tváře. (Chatterer)