• Velká Británie Watcher
Trailer 5

Mladá žena se nastěhuje se svým snoubencem do nového bytu, ale trápí ji pocit, že ji ve vedlejším domě sleduje neviditelný pozorovatel. (tribican)

Trailer 5

Recenze (101)

J*A*S*M

Body za originalitu si Watcher nepřipíše, ale body za styl a režijní zručnost teda já osobně hážu plnýma hrstma. Téma bylo již zpracované mockrát, obyčejně mě tyhle snímky, v nichž se hlavní ženské postavě dějou divné věci, manžel jí nevěří, a divák má být v nejistotě, zda se skutečně děje něco zlovolného, anebo hrdince jen haraší v palici, svojí obehraností otravujou. Ale Maika Monroe je skvělá herečka a Chloe Okuna má evidentně režijní talent, takže Watcher mě zaháčkoval a bavil, velmi moc. Tenze například ve scéně v metru je úplně hmatatelná. Kdo se dokáže správně naladit, dostane kvalitní mrazivý slowburn. 7/10 ()

InJo

Režijně nečekaně sebejisté ztvárnění námětu, který byl v minulosti zpracován už nejmíň tisíckrát. Neznámá Chloe Okuno dokázala s minimem prostředků (finančních i filmařských) vytěžit z neobjevného scénáře náramně pochmurnou podívanou o ženě (výborná Maika Monroe) sužované strachem z toho, že ji někdo sleduje. Krásně tajemné, tísnivé, audiovizuálně vytříbené a s precizně budovanými scénami, které přikovají do sedačky i bez užití jakýchkoliv obvyklých žánrových propriet (lekačky, násilí, nadpřirozeno). Nebýt finále natolik tradiční, nepřekvapivé a celkově banální, šlo by o mysteriózní psychothriller blížící se úrovni nejlepších obdobných děl Romana Polanského (Rosemary má děťátko, Nájemník). 70 % ()

Chrustyn

Plíživý, nikam spěchající thriller. Velice dobře pracuje se zvuky,vytváří strach a napětí pouhým klepáním na dveře, kdy k přesvědčení pomáhá i výborná hlavní hrdinka, která nikdy nesklouzne do stavu otravné blondýny. Výsledný dojem, tak kazí opravdu pomalé, nijak gradující tempo a zbytečně konvenční závěr, který na sílu sklouzne do thrillerového béčka. ()

JASON_X

Když se dva nastěhujou do snobskýho bejváku uprostřed dělnický vošuntělý čtvrti v Bukurešti, do bejváku kterej má vokna velký jako vejlohy a na nich žádný záclony ani závěsy, a hned ten večer spolu ještě "špásujou" na gauči, tak potom není divu, že povzbudí vražedný libido nejednoho ouchyla z voprejskanýho baráku vodnaproti. Po čase zase starej dobrej přímočarej thriller s téměř osmdesátkovou atmoškou, pomalej, temnej, smutnej, s krásně smutnou Majkou, jednou parádní smutnou synthpopovou peckou, a tím nejlepším exemplářem deviantního perverta za posledních x měsíců. Takový filmy maj dřevorubci tuze rádi! ()

HonzysKISS

To byla fakt blbost. Ze začátku to vypadá dosti zajímavě, ale po chvilce jsem si jen celou dobu filmu říkal, že koukám na pitomou vyschízovanou krávu. Je to hlavně tím, že úplně všechny postavy jsou těžce nesympatické. Takové divné bez života. Za mě bohužel ztráta času. I když po příběhové stránce to vypadá vážně pěkně. Závěr je strašně směšný. Asi by to byl mnohem víc fajn film, kdyby tu byly zajímavější postavy. Nebo tu chyběly i nějaké nápovědy pro diváka. 20/100 ()

• Podle původního scénáře se měl děj odehrávat v Brooklynu v New Yorku. (LUKICKK)
  • V úvodu filmu jede dvojice vozem taxi, které má zadní okna dělená. V dalším záběru ale vystupují z taxi, které má zadní okna celá. (SsgtJira)