Rozhodnutí nebo život

• Velká Británie Choose or Die

Dva kamarádi mají políčeno na výhru, o kterou se nikdo nepřihlásil, a tak oživí tajemnou videohru z 80. let. Ocitnou se ale v neskutečném světě plném nečekaných hrůz. (Netflix)

Recenze (102)

Flopik

Bolo mi jasné do čoho idem, takže sklamaný ani nie som. Je to taký typický netflix horor, ktorý ani náhodou nevystraší a na ktorý zabudnete behom hodiny. Zaujímavý nápad s hrou, ktorá zabíja celkovo však veľmi zle využitý a aj napriek kratučkej stopáži som sa nudil. Na horor veľmi slabé, krvavé scénky na úrovni 15+ a strašidelnosť nulová. Aspoň trocha ma bavil Asa, ktorý ale nie je hlavnou postavou ako som dúfal takže tam je dosť málo. Radšej to mohlo byť poňaté troška vtipnejšie, nakoľko tento vážny podtón tomu vôbec nesedel. Koniec ako tak okej. Za mňa určite nie a slabšie 2*. ()

korbitch22

Jsem v období, kdy mám opravdu na vše velmi málo času a už zatraceně potřebuju vypnout a vidět solidní film. Mohlo mi dojít, že s hororem co má 39% to nepůjde úplně dohromady, ale věřil jsem, že když už někde hraje máslový pole, bude to aspoň zábavný béčko. Bohužel. Rozpočet postrádající debilita vykrádající všechny starší kousky podobného ražení, bez jediné silné scény, strachu a nebo lekačky. Námět by celkem ušel a konec by dával naději, že by nás mohlo čekat pokračování, které by to paradoxně možná chtělo. Lepší rozpočet, víc vražd a mytologie a možná bysme se dočkali průměrnýho béčka. Netalentovaní režiséři jsou mor originální Netflix produkce. Další strašný shit.25%. ()

pornogrind odpad!

Koho neosloví hned začátek filmu tak doporučuju ať se ani nekouká dál (a neudělá tak stejnou chybu jako já), protože film nenabídne nic kvůli čemu by se vyplatilo absolvovat těch neskutečně dlouhých 84 minut.  Já toho těžce lituju. Zhruba od 25 minuty se to nehorázně vleklo. Kolem hodiny už to začala být nekoukatelná stupidnost. Možná by si tenhle SHIT aspoň tu jednu hvězdu zasloužil ale já si nemůžu pomoct a s chutí téhle 3,14čovině dám odpad. ()

choze

Další mizerný přírůstek do subžánru hororů o vražedných videohrách (Brainscan, Arcade, Game over). Prvoplánově, ohraně a lacině působící splácanina motivů, které známe odjinud (kopírování a šíření hry v rámci vlastního přežití připomene Kruh, hrdinka snažící se zachránit svou matku a vymanit se z ghetta zase Lidé pod schody), vezoucí se na osmdesátkové nostalgii, scenáristicky i režijně impotentní. Ani to žraní skla neuměli natočit dobře. ()

Steven47

Zajímavý nápad, ze kterého mohl vyjít vcelku slušný béčkový horor. A první půlka se celkem povedla. V rámci možností film zvládne vyvolat atmosféru, působí relativně znepokojivě, a hlavně tam funguje to tajemno okolo hry samotné. Doporučuji neočekávat nějaké gore, v tomhle ohledu se tvůrci nijak neodvázali. Scéna se sklem je fajn, ale zatímco trailery mohly dávat naději, že výsledný snímek ukáže daleko horší věci, tak opravdu ne. Postavy jsou dost o ničem, jejich osobní problémy nefungují, a i ta vzájemná chemie je taková nijaká. Musím vyzdvihnout scénu s matkou „ve videohře“, ta mi přišla dost povedená, ale podobných nápaditých scén bych u takového filmu prostě čekal víc. Přesto to celkem utíká a už jsem byl pomalu spokojený, že ten průměr klapne. Bohužel druhá půlka postupně začne ztrácet půdu pod nohama a přestane bavit. Trošku to oživí finální boss fight, jenž sice přijde se zajímavou mechanikou, ale je takový dost divný a zároveň nevyvolá absolutně žádné emoce, protože mi prostě byl osud hlavní hrdinky ukradený. No a finální vyústění mi přišlo až směšné. 4/10 ()