Přímočarý bankovní ředitel se chystá oženit se svou životní láskou. Když jeho banku během svatebního týdne přepadnou nechvalně proslulí bandité duchů, domnívá se, že jeho budoucí tchán a tchýně, kteří právě přijeli do města, jsou nechvalně proslulí Out-Laws. (FunDinDung)

Recenze (79)

ondraondra

Dlouho jsem neviděl film, ve kterém by mě sraly snad všechny hlavní postavy. Není to sice úplné komediální dno, ale z takového neokoukaného námětu by se dalo vymáčknout víc. Nemůžu si ale stěžovat, jelikož jsem věděl do čeho jdu, a svobodně jsem se rozhodl poškodit si mozek. Alespoň to rychle uteklo. ()

kingik

Představte si, že máte doma nádhernou budoucí manželku, z jejíhož lůna byste nevyšli tak týden, ale vše  idylické se pokazí s příjezdem jejích rodičů. A nejsou to zrovna rodiče ctnostní. Na krku mají nemalé dluhy a pro jejich umoření jsou nuceni vykrádat banky. A náramně se jim hodí, že jejich budoucí zeť je ředitelem jedné takové banky a zároveň je specialistou na bankovní ostrahu. V produkci Adama Sandlera vznikla opravdu zábavná akční komedie s Adamem Devinem v hlavní roli, s hercem, co se narodil s vtipným až pitomým obličejem. V rolích nezvedených rodičů perlí Pierce Brosnan a Ellen Barkin. A tahákem je pochopitelně roztomilá krasavice Nina Dobrev. Ve vedlejších rolích ještě stojí za pozornost kreace Lauren Lapkus jako ředitelka konkurenční banky, která přidá pár hlášek na téma únik mléka z prsu. Docela se hraje i na nekorektní vsuvky. Dojde k rozbourání hřbitova, není nouze o nějaká ta zabití a navrch jsou zde povedené akční pasáže. Tyler Spindel se ukazuje coby technicky zdatný režisér, kterému nečiní problémy propojit humorné scény se svižnou akcí. V případě tohoto filmu šlo o pobavení a umělecké ambice skutečně nemá smysl hledat. Solidní herecké obsazení, dějový spád, svižné akční vsuvky a humorná míchanice, což jsou ideální atributy pro komediální podívanou. 10/10 ()

BOURQUE

Veľmi jednoduchá koncepcia pre lacnú komédiu s ešte lacnejšími „zábavnými“ scénami a dialógmi. Adam Devine to so svojimi scénami preháňa, a preto v niektorých prípadoch jeho scény sú spíš frustrujúce ako priemerne dobré. Bohužiaľ, podúrovňová tuctová komédia, v produkcii Adama Sandlera, kde ani Pierce Brosnan so svojou prítomnosťou nevie nič vylepšiť. Osobné hodnotenie: 59% (*) ()

wowylgu313

Hm ... Po té dávce českých starých (starších, legendárních) komedií jsem zabrousil do komedií z jiného kontinentu a do dnešního století ... A jakože ... AU! ... Tak rovnou ... 40-45% a to jsem strašně moc velkorysý. Zasmál jsem se cca třikrát. Obsazení vlastně i docela ok. Pierce Brosnan? Tý jo fakt jsem ho rád viděl na plátně po dlouhé době. Příběh, klišé, nuda, nic extra. Scénáře, trapný, nuda, klišé. Prostě pár vtipných hlášek a tím zo jakoby končí no ... Žádný odpad to ne, ale prostě tuctová méně zajímavá komedie s náznakem akční jízdy. ()

Chen

Neměl jsem přehnaná očekávání a tak jsem nebyl zklamaná. Samozřejmě nerealistická, ale trapně zábavná a dobře obsazená komedie. Jasně, hlavní hrdina je otravný jouda, ale to byl záměr, takže na to si stěžovat nebudu, jinak tu uběhlo rychle, nenudil jsem se, párkrát jsem se zasmál, takže v rámci žánru podle mého slušný nadprůměr. ()

Zajímavosti (12)

• Hlavné natáčanie prebiehalo v Atlante od 19. októbra do 18. decembra 2021. (Arsenal83)