Reklama

Reklama

Pozvánka do pekla

  • USA The Invitation (více)
Trailer 1

Obsahy(1)

Po smrti své matky a bez příbuzných podstoupí Evie (Nathalie Emmanuel) test DNA… a objeví dlouho ztraceného bratrance, o jehož existenci neměla tušení. Její nově nalezená rodina ji pozve na okázalou svatbu na anglickém venkově, kde se nejprve nechá svést svůdným aristokratickým hostitelem. Když však odhalí zvrácená tajemství v historii své rodiny a znepokojivé úmysly skrývající se za jejich hříšnou štědrostí, promění se její návštěva v noční můru a boj o přežití. (Falcon)

(více)

Videa (1)

Trailer 1

Recenze (115)

darkrobyk 

všechny recenze uživatele

Neurážející neobjevný upírský horor má velice pěkný vizuál a rychle uteče. Evie je poněkud naivní, ale její touze po rodině se nelze divit. Gotický úvod navnadí, další vývoj po příjezdu na panství se dá už vcelku odhadnout stejně, jako tomu bylo u Krvavé nevěsty, s níž tu určitá podobnost je. Nikoliv však v hlavním motivu, ten je zcela jiný. Popravdě Walter byl ještě naivnější a hlavně nesmírně pyšný a namyšlený, protože jinak by přeci musel Evii dokázat zpracovat. I když dojde na utrženou hlavu, useknutou ruku a pěkné servírování nápoje, gore zůstává umírněné. Úplně stejné je to s nahotou, která se zejména v lázních nabízela. Úplně jsem viděl, co by s ní dokázal třeba Tinto Brass. Noční můry a pobíhání nočním sídlem pak dají vzpomenout na Herzovu Pannu a netvora, která přeci jen byla o něco temnější. Protože se na trailery nedívám, nečekal jsem nic konkrétního, tudíž za mne spokojenost. Nathalii to v rudých šatech velmi slušelo! ()

oveckaoa 

všechny recenze uživatele

Letos ty filmy v kinech jsou těžká bída  a ani tenhle není lepší. Evelyn si udělá test dna a vyjde jí, že má jinou rodinu o , které nevěděla tak se potká s jedním příbuzným a ten je pozve k nim na svatbu. Tam zjistí, že jsou zde klany upírů a oni potřebují buď její krev nebo to, aby byla upír (to jsem zde nepochopil a není to ani vysvětleno). Bohužel je to nuda zhruba 50 minut se nic neděje a jen vyloženě čekáte na něco co zaujme pak se začne něco dít, ale taky se o žádné terno nejedná. Film nemá ani žádné pořádné vyúčtování 2 upírky se zabijou sami navzájem a hlavní záporák je nemastný neslaný, aby režisérka měla čím zaujmout tak zabíjí podřadné upíry což nikoho z letargie nevytrhne. Na horor   zde není takřka ani žádné gore jen jedna uřezaná ruka. Jediné co se zde dá pochválit je hlavní herečka a ta jedna družička (ta blondýna). 40 procent ()

Reklama

Anet21 

všechny recenze uživatele

⚪Meghan Markle wannabe objavuje strateného bratranca, fešného anglického lorda, získava žiadosť o ruku, no všetko nie je tak ružové, ako by sa mohlo zdať. Že to znie ako premisa slušného b-čkového hororu? Zdanie klame.⚪Ak by bol tento film iba romantickou komédiou a ku koncu sa zápletka pohla iba k triviálnemu konfliktu, ktorý by sa v závere vyriešil, film by urobil lepšie. Takto je celá premisa znova o silnej statočnej žene, ktorá zmobilizuje sily a ,,premôže" dom plný silných upírov. Ono, premôže je silné slovo, keďže ako divák dokonca nevidíme ani to.⚪Vďaka hroznej kamere a nasvieteniu, v ktorom sa očividne mali stratiť vizuálne chyby totiž buď ako divák nič nevidíme, alebo sa všetko odohrá skratkovito, urýchlene, bez zmyslu, neuspokojivo.⚪Prvé dve tretiny filmu slúžia ako veľmi prepálená expozícia, ktorá, konieckoncov, pre dej nemá význam, posledná tretina potom pôsobí ako vyslovená paródia, v ktorej by poľahky mohol vystupovať aj L. Nielsen. Napätie či atmosféru strachu sa nepodarí vyvolať, záver, v ktorom hrdinka triviálne bodne tisícročného wanabe Draculu, aby mu následne odrezala ruku bez toho, aby sa on bránil, a potom ho zkopla do ohňa ako J. Lee je už silná káva, kedy žáner nechcene spadne do komédie.⚪Trailery sú v tomto prípade veľmi zavádzajúce, keďže film nie je vôbec horor, upíri v ,,pravej podobe" v ňom snáď ani nie sú zobrazení a ďalšia variácia na Ready or not sa ani len nekoná. Tak hlavne, že silná moderná žena prežila, za pár sekúnd zabila mocného upíra a ešte pri tom všetkom stihla vyzerať dobre. Ehh.⚪ ()

kiddo 

všechny recenze uživatele

Že to vykrádá Ready or Not, by až tolik nevadilo, páč když už jsi jednou břídil, proč nevykrást jednu z nejlepších vyvražďovaček poslední dekády, žáno. Už ale vadí, že ačkoli Pozvánka do pekla přes potoky krve měla příběh i témata dopodrobna narýsované a sama se musela prostě jen dostavit, vylezlo z ní něco tak myšlenkově vágního a zároveň doslovně na hubu, až se člověku nechce věřit, že předobrazem je satira, která si na nedořečenou náznakovost fakt nepotrpěla. Chronicky online bojovníci proti „wokismu“, jejichž principiální námitkou proti čemukoli je, že v roli protagonisty nefiguruje bělostné zosobnění feromony stříkajícího péra, nám výjimečně předvedou nádherný přemet v kategorii „mám pravdu v tom, že ten progresivismus tady nefunguje, ale vůbec netuším, proč tomu tak je, tak to svedu na nejbližší černošku“. Kde totiž Ready or Not sděluje svůj progresivní komentář skrze příběh, tam ho Pozvánka do pekla přes potoky krve za horou smrti prostě jen otevřeně sděluje. Grace si upřímně přeje zapadnout jako nový člen bohaté rodiny a teprve v průběhu filmu se od ní distancuje, když zjistí, že tahleta bohatá rodina je ve skutečnosti živoucí metaforou kapitalistické žravosti, která k přežití vyžaduje permanentní obětování nové krve = poselství jde ruku v ruce s charakterovým vývojem. Naopak v Pozvánce do pekla přes potoky krve za horou smrti v údolí mrtvých se Evelyn od začátku do konce distancuje od svých bohatých příbuzných, s otravným sebeuvědoměním se identifikuje s každým chuďasem okolo, s rodinou v podstatě nechce mít nic moc společného a hlášky o britském kolonialismu/bělošském pocitu viny vypouští pomalu od první minuty. Což z ní dělá nikoli lidskou postavu, ale nedramatizovaný manifest, kde si poslušně a explicitně odrecitujeme všechno, co je na dnešních sociálních a rasových vztazích blbě. Grace vyjde ze svého příběhu se zjištěním, že zázemí neunikneš. Evelyn vyjde ze svého příběhu se zjištěním, že vampýři existujou. Tak proč se vůbec obtěžovat. ()

perna182 

všechny recenze uživatele

Na film jsem šel pouze na základě traileru před jinými filmy a to s představou toho, co jsem si z tohoto traileru odnesl. Prozradím předem, že bohužel. Dle traileru jsem si myslel, že vím, kam se to bude ubírat, ale dokud nevíte všechno, tak to funguje a je to fajn i přes pár klasických (ne)lekaček. I tak ale začínáte tušit, že to bude trochu jinak, nicméně, pořád nevíte. Zlom přijde, když vám vyloží karty na stůl a i když se to ubírá jinou cestou, je to tak předvídatelné, až nudné, protže si vše domyslíte během minuty a následně se tak vše stane. K tomu si přičtěte pár klasických klišé a z první poloviny nadprůměru padáme na průměr. Hodnocení by bylo mezi 5 - 6, ale za pofinálovou cca 2 minutovou scénu je to jasní pětka. ()

Galerie (19)

Zajímavosti (9)

  • Lucy (Alana Boden), jedna z Upírových neviest, je zároveň meno Draculovej obete vo filme Dracula (1992) a v románe z roku 1897. (molcan2)
  • Lord De Ville (Thomas Doherty) bydlí na usedlosti „New Carfax Abbey“, což je odkaz na román „Dracula“, ve kterém právník Jonathan Harker zprostředkoval Draculovi koupi usedlosti Carfax v Londýně. Ačkoliv v románu Dracula popisuje Bram Stoker skutečná místa, nepodařilo se jednoznačně prokázat, jakou usedlost s názvem Carfax měl Bram Stoker na mysli. Jedná se pravděpodobně o usedlost nedaleko Londýna z počátku osmnáctého století. Neví se přesně, pro koho byla původně určena, ale jejím autorem je s největší pravděpodobností významný anglický architekt William Kent. Původní název usedlosti byl Quatre Face, neboť na rozlehlou vstupní halu navazovala čtyři obytná křídla, která směřovala na jih, sever, východ a západ. Architekt tak chtěl vyjádřit nejen symboliku světových stran, ale i čtyř ročních období. Název se postupně různě zkracoval a komolil, až se domu po dlouhou dobu začalo zkráceně přezdívat Carfax. (BrianStorker)
  • Starý pár, ktorý sa po úteku Evie (Nathalie Emmanuel) zmocní, sa volá Jonathan a Mina Harkerovci, čo sú mená dvoch veľmi významných postáv knihy "Dracula". (molcan2)

Reklama

Reklama