Deadstream

Neúspěšný influencer se pokouší získat zpět své sledující prostřednictvím živého vysílání jedné noci o samotě ve strašidelném domě. Když ale náhodou naštve pomstychtivého ducha, jeho poslední šance na získání internetové slávy se stane bojem o život v reálném čase. (mikki089)

Recenze (88)

JASON_X

Příběh i jeho filmová forma jsou docela v pohodě, v rámci žánru samozřejmě, za mě jde o jedno z FFek, na které se dá jakž takž koukat. Ale kámen úrazu je nesnesitelný idiot v hlavní roli. Chápu, že to má být satirická komedie, ale čeho je moc... Nevzpomínám si, kdy jsem viděl nějakého herce tak příšerně přehrávat, jako tohle jelito. Jeho permanentní hysterické ječení a "vyděšené" grimasy mi lezly krkem už po pár minutách. Na druhou stranu je tam pár dobrých momentů a slušných masek, převážně ve druhé půli. ()

Frajer42

Rozhodně nejsem fanouškem found footage žánru, ale tohle se docela povedlo. Když přetrpíte úvodní třetinu, kdy hlavní přiteplený hrdina rozmisťuje kamery a seznamuje vás s historií domu, přičemž se lautr nic neděje, tak se za odměnu budete následně skvěle bavit. Film se nebere absolutně vážně, přesto velice slušně funguje v rámci zábavy, kdy film slušně satiruje influencerskou scénu i hororové atmosféry a potěšilo i pár příjemných lekaček. Pochvalu si zaslouží rozhodně i kamera, se kterou neběhá žádný pan Parkinson, ale naopak je toho docela hodně k vidění. [75 %] ()

EvilPhoEniX

Co s komedií, která je nevtipná a s hororem, který není strašidelný anI brutální ? Pure Overhyped Mess. Na Deadstream jsem se docela těšil, ohlasy jsou pozitivní, ale budu muset jít silně proti proudu, protože mi to zkrátka nepřišlo dobrý v mnoha směrech. Hlavní hrdina je pro mne velkým problémem, uřvaný nesympatický cyp, který mi nepřišel vtipný ani zábavný, po většinu času jsem se imho cítil trapně a celý ten film působí, jakoby dětský youtuber hrál Silent Hill na Twitchi a pištěl u toho jak ženská. Herecký projev tak tragický, že by i v céčkovém hororu měl problém projít přes cásting. Samotný koncept, že hlavní hrdina strávi noc v Haunted Hause je sice fajn, ale mně ani ten barák nepřišel strašidelný, vlastně mi přišel tak útulný, že bych se tam v pohodě vyspal také. K tomu si přidejme hodně špatné SFX, horší než měl Raimi 40 let zpět v Evil Dead a to je co říct ( očividné figuríny). Děj je slabší, gore je o ničem, lekačka na mne nezapůsobila ani jedna, vtipné mi to absolutně nepřišlo a první hodina je těžký cringefest a taky docela úmorná. Finále relativně ušlo a found footage forma zde není tak otravná jak jinde, ale ty finanční nedostatky tu jsou sakra cítit úplně všude. Zlatý Host a Grave Encounters. Navíc to beru jako propagandu influencerů a youtuberů, které ze srdce nesnáším. 4/10. ()

Cedr

Zoomer Blair Witch. Trefné satirické svědectví o dnešní influencerské kultuře (zejména Twitch). Humor se ne vždy povedl, ale občas si rýpne ukázkově. Podobné to je i s hororovými prvky, které jdou sice stranou na úkor "komedii" ale za některé nápady by se nemusel stydět lecjaký čistokrevný horor s AAA produkcí. Bohužel jde o rozpačitou směsici skvělé časové kapsule a podívané která ne vždy baví. Deadstream nejde nenávidět ani milovat. Narazit na tento snímek za dvacet, třicet let bude ale vskutku kouzelné. ()

Flopik

Dámy a páni, spojenie hororu a komédie som takto snáď ešte nevidel. Ono je to ohromne vtipné, nasmial som sa teda kráľovsky ale to nie je všetko ani zďaleka. Pretože ten film má aj famóznu atmosféru a po hororovej stránke reálne vystraší a keď to budete pozerať v noci samy tak sa reálne aj budete báť. Má to svižné tempo, prekvapivo aj krvavé s množstvom skvelých nápadov a ešte k tomu to je FF štýl. Týmto FF dokázal, že rozhodne nie je mŕtvy a má čo ponúknuť. Hlavnému hrdinovi rola sadla ako šerbeľ na riť, neviem si predstaviť nikoho lepšieho. Toto je 5* záležitosť a som zvedavý, koľko rokov potrvá kým dostaneme niečo tak dobré. PS: Toto je pre všetky černochov a mexičanov.... pri tomto som sa dusil smiechom. Doporučujem všetkými desiatimi, za mňa záležitosť roka. ()