Série(3) / Epizody(18)

V antikvariátu grobiánského Irčana Bernarda Blacka a jeho přítelkyně Fran zvané Kocovina, vám nejen nic neprodají, ale ještě vám vynadají, případně i namlátí. (oficiální text distributora)

Recenze (1 062)

Sonnery

Můj zfilmovaný životní sen: NEprodávat knížky ve vlasním knihkupectví, kde divnej chlap s účesem Ondřeje Hejmy za mě odvede všechnu práci, lejt jako to hovado, stát se cynickým komikem, za kterého mluví hmatatelný pivní odér z předchozí noci a konečně každičký den poobědvat lahvinku bílého, kterou přinese, vzhledem k bídáckému životnímu stylu, nádherná promiskuitní bojovnice, co prodává cinkrlátka. CHCI TO! ()

petero

Toto ma úplne dostalo. Bernard a Manny valia jeden heft za druhým. V postate na 90% sa nedostaneme z kníhkupectva Black Books, no to ani nie je treba. Bernard náruživý fajčiar, večne nespokojný šomrák by bol najradšej celí čas do niečoho začítaný a jediné čo ho vyženie von je keď mu dôjde víno a Manny jeho kolega a spolubývajúci – sluha, čo sa o všetko stará, navzájom do seba celí čas rýpu no a keď ide do tuhého našťastie zakročí ich jediná kamarátka. Veľká škoda že to má len 18 dielov. ()

gudaulin

Typický britský sitcom založený na vyhraněných charakterech, suchých břitkých hláškách a jízlivém černém humoru. Neokoukaní herci, originální zápletky, atmosféra všudypřítomné absurdity. Jediné, co tento seriálek dělí od pětihvězdičkového hodnocení, je nevyrovnaná kvalita. Geniálně humorná místa se střídají s hluššími momenty a trapnými grimasami. Celkový dojem: 80 %. ()

genetique

Anglický humor v plnej poľnej. Netušil som, že to niekedy napíšem, ale niektoré scénky by tromfli aj absurdity pána Beana. Nekonvenčný, dokonalý a miestami naozaj krutý čierny humor a pekelne vtipné tri hlavné postavičky. Ktorých správanie je väčšinou absurdne bláznivé, ale pritom tak krásne vtipne prípustné. 95%. ()

Arx

Zatím jsem viděl jen pár dílů ale už teď je jasné, že jde o další hodně nadějný britský seriál s výborným britským humorem z prostředí knihkupectví. Není to sice vynikající IT Crowd ale i tak je to super seriál na odreagování. Nelze než ho každému doporučit. Postavy v Black Books jsou skutečně výborné a velmi osobité a jsem moc zvědavej jak se budou dál vyvíjet. Dylan Moran je fakt týpek!. Výborná záležitost.... Kdo tohle ještě neviděl, ať to co nejrychleji napraví. ()

Zajímavosti (18)

• Relaxační knihu "The Little Book of Calm" napsal učitel meditace Paul Wilson. (DivX)
  • Visačka na dveřích obchodu má v 1. řadě na obou stranách nápis "Closed" (zavřeno), který se později změní na "Open" (otevřeno) na obou stranách. Posléze se nápis změní na "Clopen" (zatevřeno). (Morien)
  • Rodné jméno Billa Baileyho (Manny) je Mark Robert Bailey. Přezdívku Bill začal používat poté, co ji vymyslel jeho učitel hudby, protože uměl tak dobře na kytaru zahrát píseň "Won't You Come Home Bill Bailey". (DivX)