Včela na mušce

• Velká Británie Man vs. Bee

Epizody(9)

Roztržitý táta Trevor dostane na starost luxusní dům a snaží se vyzrát na zákeřnou včelu, co se pořád motá kolem. Komediální seriál, ve kterém jeden průšvih střídá druhý. (Netflix)

Recenze (191)

borec999

Neurazilo,nenadchlo. Koncept Mr. Beana (večný smoliar ktorý vždy niečo pokazí) z toho cítiť, no sú tu aj isté rozdiely, napr. že seriál sa snaží na rozdiel od Beana aj o súvislejší dej, hlavná Atkinsonova postava má bývalú manželku, dcéru, zamestnanie a navyše aj rozpráva :D skrátka už to nie je len karikatúrna a groteskná postava do skečov, ale klasická postava v reálnom svete. A preto to zrejme nefunguje tak ako kedysi. Pri zasadení do reálneho sveta pôsobí dianie často nelogicky, nereálne a akoby pritiahnuté za vlasy. Vďaka Atkinsonovi ktorý je majstrom fyzického humoru je to samozrejme stále pozerateľné a miestami aj vtipné, ale už to nie je úplne ono. Návrat, ktorým si Rowan nespravil hanbu, ale ani výraznejšie neohúril. PS: na pomery takejto absurdnej komédie v závere prišiel pomerne nečakaný a celkom fajn dejový twist v závere. 55% ()

Mr.Bean byl sice vždycky sebestředný idiot, ale stejně vám ho bylo svým způsobem líto a nebo jste mu naopak fandili. To Trevor je bohužel pouze idiot a i když je tu zakomponovaná (celkem zbytečná) rodinná linka, není absolutně důvod mu fandit, nebo snad chápat proč dělá to co dělá. I Bean šel mnohdy do extrému, ale působilo to tak nějak přirozeně, což tady neplatí a spousta gagů je dost na sílu a je postavená čistě na to, že dům je plný drahých věcí a moderních systémů, které Trevor neumí ovládat a nebo je může zničit. Neříkám, že jsem se občas nezasmál a že nějaký fórek nesedl na úrodnou půdu, ale je jich překvapivě málo. Ale ono taky co čekat od něčeho co má potenciál maximálně půl hodinového kraťasu a je nakonec roztaženo do víc jak hodiny a půl...60% ()

Likan7

Atkinson je král. Jeho Bean je dobrosrdečný, sympatický, vtipný, připitomnělý a věrný. Můžete ho nesnášet nebo milovat. A Rowan to v sobě pořád má. A proto je škoda, že přišel s týmhle otravým, naprosto debilním a nesympatickým Trevorem, kterému nemůže fandit snad vůbec nikdo. Scénář je vykrádačka filmového Beana, jen o několik úrovní horší (a to Největší katastrofa ani zdaleka nedosahuje kvalit původního seriálu). Tohle je prostě 9 desetiminutových dílů o tom, jak jeden blbec bojuje s CGI včelou a přitom demoluje luxusní dům. A je ironií, že Trevorův boj s moderním, smart domem, je mnohem vtipnější, než právě ten boj s tou včelou. Je tu pár vtipných scén, pár trapných scén (fekální humor) a je tu hlavně zklamání, že někdo tak legendární šel do takového podprůměrného projektu, který většinou nudí...a je hlavně úplně zbytečný. ()

samkko

4/10 aneb fraška která má něco do sebe, nebo pouze fraška? Byť to může být pro někoho překvapivé, tak tento seriál je jen pouhopouhá bezhumorná slátanina všech možných katastrof pro sedmileté dítě. Nic víc k tomu nejde povědět. Konec vás ale aspoň docela překvapí, což je plus a vidět hořící dům je taky vždy fajn. ()

m.a.t.o.

„Trevor Bingley, chcete niečo povedať predtým, než vás odvedú?“ – „No, viete, bola tam včela.“  Not bad. Jasné, druhý Mr. Bean to nie je (aj keď inšpirácia je zjavná), no som rád, že niečo takéto vôbec vzniklo. Bola by škoda, keby Rowan Atkinson už nevyužíval svoj, ako to nazvať, mimicko-minimalistický humor? Jasné, väčšina gagov je predvídateľná, ale aj napriek tomu, ma súboj muža - motáka s CGI včielkou bavil. Akurát nechápem, prečo celovečerný film rozkúskovali na deväť kraťasov. 55 % ()

Zajímavosti (12)

• Interiér domu tvorili kulisy postavené v ateliéri, exteriér bol celý vytvorený počítačom. (m.a.t.o.)
  • Rowan Atkinson povedal, že sa mu páčil proces písania scenára, ale nepáčilo sa mu nakrúcanie. Kvôli pandémii Covid-19 bolo veľmi stresujúce. Jeden z členov štábu dostal Covid a Atkinson musel stráviť dva týždne v izolácii. (m.a.t.o.)
  • Všetky spotrebiče v dome sú od nemeckej značky Miele. Miele je taliansky výraz pre med. (m.a.t.o.)