Venuše

• Španělsko Venus

Lucia je tanečnice na útěku před mafií poté, co ukradla pytlík extáze. Se svou sestrou a neteří se ukrývá ve starém činžovním domě zvaném Venuše. Tam však narazí na zlovolné nadpřirozené síly. (HBO Max)

Videa (20)

Recenze (76)

Trevor

Ako si už skúsenejší užívatelia zvykli, solídny obsah od Arsenala83 doplnený výstižným komentárom, ja tento štýl môžem o čosi viac a tak veľmi slabé 3*, aktuálnych 54% film vystihuje, Holky z červeného gauče tentokrát o počte jedna, zachvíľu budú prostitútky jediné a najlepšie ženy a osoba ženského pohlavia ktorá sa vzorne postará aj o 4 detváky bude braná asi ako kurwa...trauma Espanyol Barcelona z toho, že ich ekonomika ešte prežíva vďaka sexturizmu musí byť strašná... ()

Kudly4

Tak v tomhle věžáku, bych nechtěl bydlet, ani kdybych měl za to dostávat milion měsíčně ! Jaume Balagueró (REC), je zpět a to ve skvělé formě. Velice originální Horor. Překrásná tanečnice Lucia ukradne drogy, těm nejhorším lidem a uteče ke své sestře, no a tady začíná čarodějnický teror (to stím zatměním bylo super). Do toho průběžně sledujeme drogový dealery, kteří nakonec zjistí, kde se nachází a vyrazí za ní do věžáku smrti. Velikým plusem, už do samého začátku, je ta překrásná, španělská kočka Ester, do které jsem se asi zamiloval. Samozřejmě jsem si musel vygůglit její fotky, ale to asi nebudu jediný =) Jak píše EvilPhoEniX, jediná škoda, že neukázala kozičky. Každopádně, výborná podívaná, skvělá atmosféra, krvavé je to dost (ten balvan v koupelně, co rozmáčkně frajerovi hlavu, to bylo šílený !), každá brutálnější scéna, byla opravdu nechutná, finále, kdy se Lucia totálně sjede a vezme věci do svých rukou, bylo sice trochu úsměvné, ale bylo to stylové zakončení. Kdyby to mělo o něco lepší tempo, nebo o 15 minut kratší stopáž a viděl Ester nahoře bez (doufám, že to není naposled, co jsem ji v Hororu viděl), asi bych tu pátou * pálil taky. Za mě, jeden z nejlepších Hororů, který jsem za poslední dobu viděl. (5. hodnocení, 3. komentář) ()

Balagueruv návrat k hororu nedopadl úplně špatně, ale úplně dobře také ne. Jako kdyby režisérovi chyběla odvaha přijít s něčím víc klidně i na úkor divácké vděčnosti. Poslední půlhodinka je totiž celkem fajn a disponuje jistou dávkou Lovecraftovské poetiky, jenže přichází až potom co se tady skoro hodinu nic moc zásadního neděje. Úplný závěr je trochu WTF ale po tom všem čím si divák prošel předtím to na finální dojem nemá až takový vliv...60% ()

maddy

Hodina nudnej, podpriemernej gangsterky, ktorá nemá s hororom nič spoločné, pol hodina priemerného bosoráckeho hororu a stupidný záver aký sa aj v hororovom žánri vidí málokedy, ktorý to celé zhodí ešte o úroveň/hviezdičku nižšie. Jaume Balagueró by sa nabudúce mal rozhodnúť aký žáner chce vlastne točiť, pretože na to miešať ich dohromady jednoducho nemá schopnosti. Ale to asi nie je prekvapivé, keďže dobrý film nenatočil od [Rec], resp. jeho pokračovania, no to už bolo pred štrnástimi rokmi, takže ja som nadobro prestal dúfať, žeby ešte niekedy mohol natočiť aspoň ako-tak solídny horor. CELKOVO: 3/10 ()

raimi odpad!

Spojlery. Tak tady pro změnu máme asi miliontej feministickej traktát. Tentokrát o kočce, co se živí jako polonahá roztahovačka noh v kleci (pardon, chtěl jsem napsat umělecká tanečnice), a rozhodne se začít žít krásnej novej život, postavenej na krvavých prachách z prodeje obrovskýho množství drog, který zaměstnavatelům ukradla. Ó, jaká to progresivní modla, brave and stunning woman. Film se odehrává v obrovským nevábným činžáku, kde teda asi bydlí jenom osm ženskejch všech věkových kategorií.  A opět jsou všichni chlapi ve filmu vykreslený absolutně negativně. Což je i pochopitelný, když jsou všichni z mafie. Ale i ten nebohej týpek z kavárny, kterej má ve filmu jednu větu, je za neochotnýho morousa. A kromě iluminátů a mafiánů, tady žádnýho normálního chlapa nenajdete. Zdejší rodina je samozřejmě rozvrácená, bez manžela. Hlavní hrdinka si pak v orgastickým finále rozpáraný břicho a vnitřnosti sešije sešívačkou, zalepí páskou, nadopuje se drogama a změní se v krvelačnou trestající bestii, kombinaci geniálního MacGyvera a nezastavitelnýho Ramba, která má pravděpodobně nějakej paramilitární výcvik u speciálních jednotek. Mládí nakonec nahradí zkorumpovaný stáří, ilumináti zastrčí pod sukna svý chapadlovitý penisy, symbol to patriarchátu, a vychází slunce a s ním nový svět, kde je potřeba naučit malou holčičku správně twerkovat, aby ty tanečky mohla dávat na tiktok, no vždyť to je slíbený, no ni? Takže opět, negativní, ohavnej, zvrácenej, nemorální, aktivistickej film, kde hororovou linku přebíjí linka (a)sociální. Jo, a může mně někdo vysvětlit, proč se teď v každým filmu furt videoklipově tancuje o samotě doma v pokoji? To je nějaká adorace narcismu, nebo co? Progresivisti samozřejmě vrní blahem. ()

• Film je voľne inšpirovaný hororovou poviedkou amerického spisovateľa H. P. Lovecrafta „The Dreams in the Witch House“ napísanou ešte v roku 1932. (Arsenal83)
  • Film sa natáčal v Madride (Španielsko) od 11. apríla do 16. júla 2022. (Arsenal83)