Status: Naživu

• USA Last Seen Alive (více)

Willova (Gerard Butler) brzy bývalá manželka (Jaimie Alexander) záhadně zmizí na čerpací stanici. Ten se vydává do kriminálního podhoubí města, zatímco utíká před úřady a závodí s časem, aby ji našel. (mikki089)

Recenze (80)

silentname

"Last Seen Alive" je síce béčkový akčňák, ale zase som sa aspoň pri jeho sledovaní nenudil. Určité veci sú nám jasné okamžite, niektoré sa dozvieme trošku neskôr a asi by to nebolo ono, keby sme tu nemali Geralda Butlera, ktorý sa rozhodne svoju manželku nájsť na vlastnú päsť a najlepšie formou, ktorá nie je úplne legálna, ale zase je účinná. Najväčšie plus je tu pre mňa skutočnosť, že som sa pri sledovaní filmu nenudil. A aspoň sa snaží miestami búrať niektoré klišé, ktoré sú v týchto filmoch obsiahnuté. Nepôjde všetko hladko, veci naberú miestami trošku nepríjemný spád a najmä máme tu ešte aj možnosť, že finále nebude úplne také krásne ako by sme si mohli priať. Nie je dokopy ale asi moc, čo by sa k tomu dalo povedať. Popravde dočkáte sa presne toho, čo od filmu budete čakať. Mne to na oddychový večer stačilo. A držalo ma to v napätí. Takže na jedno videnie nemôžem neodporúčať. Ale určite nepôjde o film, ku ktorému sa budete vracať. Hodnotenie: B- ()

Eliott

Podobných filmů jsem již viděl opravdu mnoho a rozhodně se ani zde nejedná o nic světoborného. Přesto mne však tento kousek nezklamal a vážně jsem si pátrání po ztraceném členu rodiny užil. Tomu do jsité míry napomohla i délka snímku. Je to svižné, zajímavé a není zde žádná vata navíc. Na závěr musím ještě pochválit výkon Butlera, neboť mu podobná role opravdu sedí. Zároveň si musím trochu rýpnout, jelikož Gerard zřejmě neunikne svému osudu a musí se rvát a zabíjet i ve filmu, kdy je pouhým prodejcem realit. ()

bourec

Musím se přiznat, že ten reálnej čas, v kterým se film odehrál, byl jedině k užitku. Neskutečně to krom pár minutek odsýpá. Butler je navíc sympaťák, takže to, aby se zase setkal se ženou bude vaše největší přání. A při sledování tohodle rhrilleru sem se vzpoměl na film J. Mostowa Únos, kterej byl v něčem podobnej, byl ale lepší. I přes to uděluji Goodmanovi pochvalu. 60%. ()

Morholt

Sice to na mě působilo tak, že to někdo splácal na koleni během trošku delších potíží se zácpou a odpovídalo by tomu i chování snad všech postav, které mi připadaly jak po lobotomii. Na druhou stranu tím, že se to celé odehrává víceméně v reálném čase není  moc prostoru pro nějaká hluchá místa, Butlerovi podobné role sedí a co se Jaimie Alexander týče, tak tu bych nejspíš zachraňoval taky. Akce tak nějak odpovídá béčkovému pojetí a srandovní digitální výbuch spíš rozesměje, než znechutí. Ideální výplach. 55% ()

st.jim

Vaše žena vás už nemiluje a tak vám zahejbá a chce si s vámi dát “pauzu”. Každý normální chlap ví, co to znamená. Kopačky. Odvážíte ji tedy k jejím rodičům a na bezince vám ta koza zmizí jako pára nad hrncem. Co uděláte? Zařvete: ,,BINGOOO!”, vyhodíte její krámy z auta a odjedete domů, nebo zavoláte policii a začnete po ní pátrat? Samozřejmě je první možnost správná. Náš Butlík si ale vybral tu druhou a jako bonus si začal hrát na Ramba, aby svou ženu zachránil a možná ziskal i její srdce zpět. ()

Zajímavosti (8)

• Při prohlížení záznamu z bezpečnostních kamer z čerpací stanice se při druhém pohledu na záběry změní vozidla kolem auta podezřelého. Auto před vchodem se posune o dvě parkovací místa doleva a vozidlo vedle podezřelého vozidla se změní z modrého SUV na bílý kamion. (Johnny.ARN)
  • Když Will (Gerard Butler) prochází lesem, spatří velký list subtropické rostliny. Scéna byla natočena v Georgii, ale měla by se odehrávat v Nové Anglii, kde takové rostliny nerostou. (Johnny.ARN)
  • Někdy mezi jízdou k benzinové pumpě v úvodní scéně a cestou na policejní stanici si Will (Gerard Butler) stihl oholit krk, což samozřejmě není možné. (Johnny.ARN)