Lina chce před nástupem na vysokou splnit poslední přání svojí matky, a tak odletí na léto do Říma, kde ji čeká romantika, dobrodružství – a fantastická zmrzlina. (Netflix)

Recenze (32)

JenYu

Nebylo to úplně zoufalý. Mělo to svoje momenty (postavy hovořící italsky, hezoun nerovná se hl. milovník, fotogenická Itálie a relativně sympatická Američanka), ale z bažiny klišé se film bohužel nevytáhl. Plus ve filmu, který má v názvu zmrzlinu, jsem jako velká milovnice čekala její mnohem větší zastoupení. ()

silentname

"Love And Gelato" je prakticky neškodný romantický film s troškou príjemnej talianskej atmosféry. Viete kam to pôjde, viete ako sa to vyvinie, dokonca aj od začiatku viete určiť, s kým nakoniec naša hlavná hrdinka skončí. Toto všetko ale nie sú podľa mňa veci, kvôli ktorým bežní diváci majú radi romantické komédie / dramédie. A musím povedať, že Susanna Skaggs je veľmi sympatická hlavná hrdinka, je v nej určitá dávka charakteru, ktorá sa aj postupne niekam vyvinie. Okrem toho jedlo v tomto filme vyzerá absolútne úžasne. Človek má chuť tam ísť a vziať si niečo priamo cez obrazovku. A je tu aj niekoľko celkom dobrých zvratov. Občas si myslíte, že poznáte skutočnosť, no potom sa v príbehu odhalí niečo trošku iné a dá to všetkému úplne iný rozmer. Ale v jadre je to predvídateľný film, kde jednotlivé situácie od A do Zet zapadajú do celkového obrazu. A to občasné prekvapenie je síce fajn, ale nič zásadné nezmení. Ale humor celkom funguje a vďaka tomu je to pre mňa stráviteľná romantická jednohubka. Nič viac, nič menej. Hodnotenie: C+ ()

BOURQUE

Jednoduchá letná romanťárna, umiestnená do Ríma, vyšperkované dobre vybranými jedlami / pečivami, ktorá v polovici sa vydá trochu iným smerom. (A to je dobré.) Mladá herečka Susanna Skaggs je krásna a vystupuje prirodzene. P.S.: Dovolil by som si malú poznámku, fakt len na okraj. Pre Susannu viac sluší dlhé vlasy („plus okuliare“), ako tie kratšie. Osobné hodnotenie: 73% (***) ()

jasanka odpad!

Nevěřila bych, že zrovna tomuto filmu dám takovéto hodnocení. Nedokoukáno, to se opravu nedalo. Myslela jsem, že si tvůrci dělají srandu, a půl filmu mi trvalo, než jsem pochopila, že ne. Všechno špatně - herecké výkony, obsazení, hudba, záběry, atd. Hercům jsem nevěřila ani nos mezi očima. Knihu jsem před několika lety četla, tu můžu doporučit. ()

Heywood

Jsme děti socialismu, v 17 jsme věděli, co je sex, v 18 ti co chceme dělat an v 19 ti jsme studovali vysoké školy. Debílkové západu, co v 19 mají rozum 14-ti letých nás neuchvacují. Přehlídka idiotů, je strašná. Dívenka, která se stala objektem doslovného "uchvácení" vlastní magorovou matkou není nic hezkého ke koukání. Je to v zásadě strašně smutný film, který ukazuje, kam ten Západ propadl. Hvězda za Řím a Florencii.. jinak by to byl odpad.10% (PS. Jděte s tou "nejlepší kamarádkou už doprd...le) ()