Nutně potřebuje práci, aby se mohla postarat o dceru. Nastoupí proto do farmaceutického start-upu, kterému se moc nedaří, a zaplete se tam do nebezpečného spiknutí. (Netflix)

Trailer 3

Recenze (136)

filipvrbik

O peníze jde až v první řadě, a obzvlášť ve farmakologickém průmyslu... Emily Blunt exceluje v moc zajímavém snímku o podhoubí obchodu s bolestí... Sám beru asi deset různých léků, tak teď se budu děsit je dál brát - ale doufám, že tady je to trochu jiné než v zemi neomezených možností a už je beru řadu let.. I tak je tento film příjemným překvapením a zajímavou sondou s kriminální zápletkou, palec hore...80% ()

JohnSmith

Moc pěkné a zajímavé drama z prostředí farmaceutických společnosti. Člověku je až špatně z toho jaký je to špinavý obchod. Blunt i Evans jsou neskuteční tahouni a zvláště Blunt je prostě skvělá. Ani Garcia nebyl o moc horší. Docela mile mě překvapila i Yatesova svižná režie. Prostě fajn film na páteční večer. ()

Anderton

Pokiaľ vaša zamestnankyňa bude od vás požadovať peniaze na operáciu dcéry, určite ju neodmietnite! V skratke prerozprávaný komplexný príbeh jednej ambicióznej ženy a jednej farmaceutickej firmy. Možno až v skratke príliš veľkej, s čím súvisí najmä to, že si ťažko urobíme objektívny názor na hlavnú hrdinku. Ide tak skôr o materiál pre jednu hutnú sezónu seriálu, avšak Yates točí tak pútavo, že zase niet času na nudu a zároveň máme stále vo všetkom prehľad. Preto aj dilema v hodnotení, v skutočnosti je to určite 7/10. Atmosférou niekde medzi Ďakujeme že fajčíte a Erin Brokovich, spomeniete si možno aj na Stávku na neistotu a ďalšie podobné filmy. ()

fabecc1222

Zajímavá tématika farmaceutického průmyslu, ještě obohacené o to, že je podle skutečné události, kterou si teda nevybavuju, takže si ani nedokážu vybavit její reálný rozsah a dopad, ale film to vykresluje jako poměrně čistou špínu, na které se pár lidí vědomě obohatilo. Popravdě bych se podobnému jednáni nedivil ani u dalších farmaceutických společností. Filmařsky je to přivětivé skrze to, že je tu několik bizarních postav, které tomu dodávají takový určitý komický nadhled. Yates ukazuje, že není jen Potterovský patlal, jak ho někteří poslední roky nazývají, a že dokáže utáhnout i svůj vlastní film, kdy během dvou hodin dokáže bez větších výkyvů zabavit a vystavět příběh na úrovni zkušeného rutinéra. ()

Flopik

Za mňa veľmi fajn príbeh, ktorý sa nevyhne podobnostiam Vlka z WallStreet. Ten bol však vo veľa veciach o pár tried inde. Hlavná dvojka fantastická, Emily sa mi veľmi páčila  a to nemyslím len v kostýmoch. Chris skvelo sekunduje a Andy miestami pobaví. Príbeh baví, aj keď ten zvrat kedy sa to všetko zosype mi prišiel tak nasilu troška. Mohlo sa to spraviť viacej dramaticky tam. Finále je potom už len ako také povinné uzavretie.  Ako celok 4* určite. ()

• Snímek je volným zpracováním skutečného příběhu, který odhalil novinář New York Times, Evan Hughes. (Olík)
  • Film sa natáčal v Savannah a Atlante (Georgia, USA) a v štáte Florida (USA). Obdobie natáčania trvalo od 22. augusta do 25. októbra 2022. (Arsenal83)